by amanda

| Vardag
Grattis Elin hjärtat på din födelsedag. Hoppas den har varit grym ♥
Bild från sportlovet.
 
Hej vänner. Jag hoppas att allt är bra med er. Det är det inte med mig. Jag har råkat ut för halsbränna eller något liknande. Har riktigt ont i halsen och jag hostar hela tiden. Det gjorde att jag fick skippa gymmet idag. Riktigt tråkigt men jag, Lisa, My och Filippa tog en glass i solen efter skolan istället. Sen åkte jag hem och sedan dess har jag suttit och kollat på Norska paradise hotel. Jag ska fortsätta med det nu. Puss
sofia

krya på dig! <3

Amanda [SPONTAN]

Fin bild! :)

SVAR: Haha, tack så mycket :)

Helen

Ser nästan ut som den är tagen under sommaren :) Jätte fin :)

emilia

Stackare, krya på dig! :)
sv: försöker komma på något att blogga om... sj? :P

liborius

krya på dig!

Michaela Magnusson

- Det är du som är fin Amanda!

by smj.

finaste du!

Berta K

Krya på dig!

madde!

sv: absolut!:)
gud vad fin du är!♥

basebollivet.blogg.se

Fin bild!!

Felicia

Fin du är<3
sv: hih, det måste du!:D<3

Sofia

Väldigt fin bild :-D

Malin

åå stackare, hoppas det blir bättre!

Sarah

Krya på dej :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Jag ser på Vänner :)

Grattis till Elin och vilken fin bild på dig :)

så fin bild!

Malin

fin bild!

Kaffehörnan

Krya på dig

Carolina Thoor

Skönt att du tycker det :) jätte fin bild på dig <3

KassandraPalma

vilket program använde du för att göra din header? (:

ebba

godmorgon , allt bra ? :)

patriciac.blogg.se

Hoppas du mår bättre i halsen idag♥

Johanna Gustafsson

Vilken fin header du har! I vilket program har du gjort den? :)

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

Haft en bra torsdag hittills? :)

† V I K T O R I A †

Så fin du är!! Krya på dig!!

Emelie

Fin du är :)

MADDISENJ

krya på dig

molz

Hoppas de blir bättre!

mlie

gillar din tröja!!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en fin helg raring♥

Ellen

Jätte fin blogg <3 :* :)

Madelene

Snygg tröja!
Kolla gärna in min nya blogg http://fames.se/madde/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: