by amanda

| Vardag
Tumblr_mj1hp92mwh1rmkng2o1_500_large
Tumblr_mi6obls4id1qacbojo1_500_large
 
Jag stannade hemma från skolan idag. Har ju blivit mega förkyld så jag orkade inte gå. Halsbrännan har börjat försvinna men nu har jag fått snuva, huvudvärk och noll energi istället. Dock tvingade jag ut mig själv vid halv 6. Jag och Lisa hade ju bokat och betalat biljetter till hockey matchen, Djurgården mot Karlskoga. De vann tyvärr. Nu är jag hemma igen. Vi hörs imorgon, puss
Ida ♥♥

Paul är så söt!

SV: hihi ja :D ♥

KassandraPalma

jaha okej, hoppas allt blir bättre med dig!!

M A T I L D A ♥

Åh Vampire Diaries ! :o

Nathalie Tegelstam

ååh bästa! :)

Helen

Antar du hejar på djurgården? Tror ja läste rätt att de förlorade igår?

Krya på dig tjejen!

M I C H A E L A

Vampire Diaries!! ÄLSKA! Ska se det senaste avsnittet senare idag :)

amanda eveline

åh älskar det

Sarah

Va tråkigt att du har blivit sjuk :(
Krya på dej :)

Mikaela

Fin blogg. Kolla gärna in min<3

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

Ha en bra lördag! :)

Agnes Eriksson

fina bilder. kram

J O Y ▲

Krya på dig!

är det bättre med dig idag? <3

Carolina Thoor

Caroline har väldigt fina ögon :') <3

L I S A

Krya :(

MADDISENJ

krya på dig!

Moa

Åh älskar serien!

F E L I C I A

så tråkigt :/

Veronika Swarzynska

Jättefin blogg

Celine

Jag älskar The Vampire Diaries!

Funderar på att se den serien ;)

Maja ♥

Vilka vann matchen? :)

jonna

Åh, Vampire Diaries är min nya favvoserie :) såå bra!

julia

Bästa serien!

Matilda

Fin blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: