by amanda

| Vardag
Glöm inte anmäla er till veckans blogg som avslutas imorgon! (Klickbar länk)
 
Hej kompisar! Imorse blev jag som vanligt väckt av min far. Familjen skulle in till stan för att äta brunch i Slussen så jag följde med. Det var ganska mysigt men jag åkte hem direkt efter, det var för kallt för att knalla runt. Vid 16 tiden kom Lisa till mig, vi fixade oss och sen mötte vi tjejerna. Tjejerna = Elin, Filippa, Annie, Julia, Emelie, Nicole, My och Hanna. Vi hade bokat bord på resturang Mongolia för att fira min och Elins födelsedag. Jag fyller ju år på fredag så för min del blev det lite i förväg. Det var jätte mysigt. På grund av att jag ska upp 7-8 imorgon bitti så åkte jag hem efteråt med Lisa och kollade på slutet av Melodifestivalen. Nu ska jag kolla på Paradise hotel. Puss
ebba

tyckte du rätt låt vann ? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tyckte du att rätt låt vann?

Veronika Swarzynska

UNDERBART FINA BILDER VÄNNEN :D

moakaarlsson

Fina bilder! Kram. :)

Areyanna

Hej! Vilka söta tjejer! Låter som en toppen dag! Ha en fortsatt fin söndag nu ! SV: Jag har fått endel med men jag försöker å ej ta åt mig utan att mer uppmärksamma de positiva å all bra respons man får=) kram

marina

Allt bra med dig idag? :)

Louise

önskar dig en trevlig Söndag ! :)

Enya♥

Sv; tack finis! :) mysig kväll ser det ut som!

Natalie

Vad mysigt att äta på resturang :)

johanna

tack så mycket! :) vad mysigt ni såg ut att ha!

Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :)

Kram!

KassandraPalma

vad långt hår ni alla har !!! grymt fina

fina!

- vad bra :) <3

Jonna

Åhh vilken fin blogg! Fina bilder och intressanta inlägg.
Lust att göra ett bloglovinbyte? Vore superkul.
Ha en superbra söndag :)

L I S A

tyckte du att rätt låt vann? :D

MADDISENJ

såg trevligt ut

Inga-Linn

Härligt att gå på resturang med vännerna, jag går sällan det:)

Nathalie Tegelstam

Fina ni är :)
kram

selma

allt bra ? :)

Natalie Salazar

håller med det är ju skit kallt ute! mysigt med brunch! :)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Veronika Swarzynska

HA EN FIN KVÄLL :D

Jeanette

fina bilder :)

Sarah

Mysig da :)

Louise

hoppas du fått en bra start på veckan :)!

Jessica

Hej! Tänkte bara kolla om du fortf har kontakt med rebecca österholm :p ? har hon facebook ?

LIENE

Vad fint det var i restaurangen :) ser mysigt ut.
Du passar i lockarna.

Amanda

Fina tjejer!
Vad kul att du är med i veckans blogg! Kram!

Ida

Fina ni är:)

Sv: Tack:)

Inga-Linn

Asså du är väldigt lik någon jag känner men jag kan inte komma på vem!:)
Sv: Ja, verkligen!:)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

fina du <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: