by amanda

| Vardag
Igår gick jag upp tidigt för att spela en bowling tävling - Junior leauge. Den gick helt okej, mitt lag vann de flesta av våra matcher. När jag kom hem så bytte jag om snabbt för sen kom släkten. Jag och min kusin Emma som fyller år på tisdag blev firade av släkten på mammas sida. Det var jätte mysigt. Vi åt tacos och jordgubbstårta.
 
Idag stannade jag kvar och pluggade en liten stund och sen mötte jag Filip. Vi åkte till gymmet och körde ett medel/gympa pass. Det var inte lika kul som det brukar vara, det var en annan kille som gjorde passet. Men det var bra i alla fall. Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss&Kram
Zhao Mei Qi

haha jag borde nog också ta och pallra mej iväg till gymmet :)

Popkungen

fin blogg! :)

Malin Wallin

Härlig blogg! Allt bra med dig idag?

Kram! :)

M A T I L D A ♥

Fina bilder ! :D

LINNEAA

händer? <3

Livet som superwoman-Rodis!

Allt bra? :D

Jonna

Åhh så mysigt det låter! :)

F E L I C I A

Låter mysigt! :) gott med jordgubbar!!

Ellinore Lundin

Hej, snygg blogg :)

cassandra gigel

söta bilder :D

Louise

hur mår du idag då? :)

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

Finis! :)

Natalie Salazar

spännande :D

♫♪ sandra T

nice!

Helen

Åh så gott med både taco och jordgubbstårta! Två favoriter för mig :)

Tove

Sjukt fin header som jag sagt förr

Lia

Hej! Super fin blogg! Vill du göra ett blog lovin byte? Kram

ebba

hoppas du får en jätte bra tisdag :)

Frida Alfredson

Fin blogg ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Härligt att ni vann det mesta:)

Tuuli Elmgren

Allt bra? (:

Amanda

Söta du!

Ida

Så kul:)

Rob

och här har ni en liten hockey fantast ser jag ;)
hehe
allt bra med dig då? :)

isabella

Vilka härliga bilder! :)

Emelie Jägerbert

Fin design du har :)

Kaffehörnan

Vad fint kollage



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: