by amanda

| Vardag
Det blev ingen uppdatering igår, fråga mig inte varför. Jag stannade kvar två timmar i skolan efter jag slutat och jobbade med Caroline och Sara. Efter det mötte jag Cecilia, vi köpte varsin chai latte och sen gick vi och mötte Max och Regina. Vi åkte tillsammans till bowling träningen. Efter det tog jag det bara lugnt hemma.
 
Idag är det äntligen fredag och helg. Visst går veckorna sjukt fort?! Jag slutar om 40 min och då ska jag möta Linnea för en fika. Ikväll ska jag hem till Cecilia och Oliver med Filip. Vi ska äta tacos, kolla på film och bara umgås. Ha en fin kväll ♥
Clara Ringqvist

Låter som en mysig kväll!

Nathalie Tegelstam

sv; tack :)
vad fin du är!

parmida

Fin blogg!
Allt bra?
Kolla gärna in på min blogg Parmidaemma.blogg.se

finastee! <3

linah brown

alltså du har allltiid så fina kläder!

hanna

hehe :D fin tröja!

Louisefoto

Såå fin du är
HA en trevlig helg :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en underbar helg:)

Ella

sv: adå, det e alltid lika gott!:)

låter som om det kommer bli en skitrolig kväll!
Ha så kul!
kram<3

Inga-Linn

Så fin du är!:)

Jeanette

Snygg tröja! :)

Julia

Fin blogg!
Trevligt med fika och tacos :)

Läs och kommentera gärna min blogg alltid kul med kommentarer!

Sara - Hold on be strong

Fin!

MADDISENJ

Ha en fin fredag :)

Amanda

Fin du är! :)

lina

fin bild:)

Ida

Fin!

Sv: Js:)

Helen

Fullt upp med andra ord :D
Lika fin som alltid :D

Carolina Thoor

Fin bild! Ehm du går i ekonomi linje, eller hur? :) <3

Louise

önskar dig en fortsatt underbar fredagskväll! :)

basebollivet.blogg.se

åh latte!!! <3

Sarah

De lät som en riktigt mysig kväll :)

LORISSA LOVEBOMB

Du är så fin :) Hoppas du hade det mysigt igår.

Cajsa

hejsan sötnos! :D kommentarer har ju inte riktigt kommit fram de senaste två dagarna och sist jag svarade dig skrev jag: "hihi tack sötnos..^^"

(sparade alla mina kommentarer i fall att när jag såg att det inte funkade att riktigt skriva..)

liborius

hoppas du får en bra lördag:D

Cissi

Snygg tröja!

J o j z y ♛

MWAH, VAD FIN DU ÄR !

SV: Yesss ;3

Himla fin bild!

Karin Lygnersjö

Vilken snygg tröja och fin bild! :)

cassandra gigel

fin tröja :D

MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

snygg tröja!

johanna

så fin topp!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: