by amanda

| Vardag
Först och främst måste jag bara påpeka att det är otroligt irriterande att blogg.se krånglar med kommentarerna så ofta. Jag hoppas verkligen att allt löser sig så snart som möjligt. Idag har jag varit på ett gympa/medel pass med Filippa och Filip. Det kändes jätte bra. Ikväll har jag pluggat inför mina två prov imorgon, ätit våfflor och kollat på Top Model Sverige. Jag är otroligt besviken på resultatet men det är deras misstag och inte mitt ;)
 
Har någon mer än jag ätit våfflor idag på våffeldagen? :)
janelle

Älskar din blogg!
Lust att göra bloglovinbyte?
Kram

bella

gott :D

Linda [fotoblogg]

Gjorde också mig ett par våfflor igår, riktigt mumsigt var det :)

Frida - just a dreamer

Åh vad gott det ser ut!
Jag åt inga våfflor, men de är väldigt goda!
vad ska du göra idag?
Sv: Tack! :)

lois

allt bra i dag?

basebollivet.blogg.se

Nej jag åt ingen igår, min syster tjurade över detta ;)

Inga-Linn

Jag åt det men jag tycker inte om det. Åt det bara för att va snäll mot min syster som stått och gräddat dom!:)

liborius

så gott:D
och det kommer vara såå skönt att slippa blogg.ses krångel nu när jag bytt portal^^

Helen

Jag missade finalen igår, ska se den till helgen istället :P Våfflorna ska jag äta samtidigt som jag ser de.
Härma dig men lite senare;)

♫♪ sandra

kunde inte kommentera blogg.se bloggar på en vecka men nu går det! :D

Enya♥

Sv; eller hur!

Åh våfflor <3

emelie andersson

sv: tack så mkt :)

åh våfflor :D

Hanna och Malin Forsberg

Mummsigt<3
Picthislifee.blogg.se <- min blogg om du skulle vilja kika in!

Åt också våfflor igår :D

Madeleine Jonsson

så gott. jag åt våfflor i söndags istället då jag jobbade kväll igår

Hanna och Malin Forsberg

Vill du göra ett länkbyte? Gillar verkligen din blogg<3

lina

fin bild:)

amanda

neej jag glömmer allt haha, visste inte ens att det var påsk lol

och jag strular också med kommentarerna, irriterande :/

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

gott med våfflor :)

Ping Lowhngren

Oh va gott!^^

angelica

åhh gott med våfflor! :D

leavanny.blogg.se

Super mumsigt :>

S I L V E R S T J E R N A

Jag orkade inte ät våfflor. Haha

Marie

Åh vad gott! :)

Sandras

Åh vad gott med våfflor!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: