by amanda

| Natur

Vi kom ut till landet igår ganska sent, jag spenderade halva kvällen hos farmor som också har en stuga här ute och bara tog det lugnt. Idag har vi varit på lunch hemma hos farfar som även han har en stuga här ute. Japp, släkten är samlad. Jag kom precis hem därifrån och har varit nere i hamnen och knäppt lite pics. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt. Jag är galet trött och det finns inte så mycket annat att göra här på vintern. Ha en fin kväll ♥
Emmaholm.se

Jättefin bild!

Inga-Linn

Skönt med en lugn dag!:) OCh vilken härlig bild!:)

olivia

glad påsk på dig :D

mlie

oh vilken underbar bild!

Louisefoto

Fint :)

Natacha

Hoppas du får en bra påsk! :)

Nathalie Tegelstam

Jätte fin bild :)

emelie andersson

jättefin bild :D

sv: haha ner inte ens i närheten :(

Moa

så fin bild!
sv. okej, jag med! :) vad gör du nu ikväll då?
KRAM

angelica

Sv: tack! :D Fin bild! :D

Lalitta

sv: japp, här är det bra! :)

Glad påsk!

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Verkar riktigt mysigt :D

Malin

Mysigt att vara ute på landet! Fin bild :)
Glad påsk!

J o j z y ♛

Nice :)

och jättefin bild ! :D

Glad pååsk ~

Victoria

Vad roligt! Fin bild! :)

Sara - Hold on be strong

Fin bild!!
Sv: visst <3
kram

Frida - just a dreamer

Hoppas du får det trevligt! :)

Ida

Vad fin bild!

Sv: Ja:)

marina

Hoppas du hade en bra långfredag. :)

Enya♥

Sv; tack fina du! Underbar bild! :)

Malin Jonsson

Vilken fin Bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: