Bekännelser

| Bekännelser
Jag tycker att det är jätte otrevligt när folk pratar i telefon vid matbordet.
Jag spelar alltid spel på mobilen innan jag somnar.
Jag har en bok där jag skriver citat i.
Jag stör mig på folk som bara pratar om sig själva.
Instagram är typ mitt liv.
Jag följer minst 8 serier.
Det första jag gör när jag kommer hem är att sätta på datorn.
Jag vill mer än allt att mina drömmar och mål ska gå i uppfyllelse.
Jag brukar radera vissa av mina bilder på instagram efter några veckor.
Om jag vann jätte mycket pengar skulle jag skänka en del av de till rädda barnen eller rosa bandet.
Jag vill göra en skillnad i någons liv, förändra det till det bättre. Jag vill känna att jag gjort något fint för någon, det var därför jag ville bli psykolog för ungdomar förut.
♫♪ sandra T

kul att få veta mer om dig :)

bexollila.

hoppas ni slipper snön som kommer nu då :7

Amanda

Skulle också ge pengar till rädda barnen eller rosa bandet om jag vann :)

Väldigt intressanta saker :D

Louisefoto

Va fint hår du har :)

Inga-Linn

håller helt med dig om om 1,2 och 7 raden!:)

cassandra gigel

snyggo!

LORISSA LOVEBOMB

De borde skänka till Röda Korset, vi är de enda som kommer in i slutna nationer, som Syrien och Nord Korea.

julia

snygging!

kolla gärna in min blogg om bla. mode! puss

felicia

Kul och läsa :D

Mysan

Sjukt vakra bilder på dig hjärtat! <3

nathalie

Jag kollar också på minst 8 olika serier, serier är det absolut bästa som finns typ :o

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Åh tack snälla♥

Kul att läsa lite mer om dig:)

Natalie Salazar

vad är det för spel då som du spelar innan du somnar?

Sarah

De va kul o läsa :)

M A T I L D A ♥

Åh va roligt att läsa! :D

ebba

hoppas du får en jätte bra torsdag :)

jonna

Ja, verkligen!
fin bild på dig :)

selma

allt bra med dig idag? :)
förresten... galet vilket fint hår du ha :)<3

roliga bekännelser! :D <3

Agnes Eriksson

fina du! kram

Lia

Hej! Gillar värkligen din blogg! Jag skulle också skänka pengar till fereningar som hjälper barn! Kommentera gärna min blogg?!??!?!?!

Malin

åå du är så sjukt fin!

Lifeaslina.webblogg.se

Kull att läsa! :D

mahdis

Kan du tipsa dina favoritserier i ett inlägg? Behöver lite nytt att kolla på :)

Ida ☯ the sky under the sea

Vad fint det låter med en citat-bok! En sådan borde ju alla ha c:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: