Tips på bikinis

| tips
De tre översta bikinisarna är från nelly.com medan de andra är från Victoria's secret.
|| mannen som kan prata om hundar ||

Det var precis ett sånt tips jag behövde! :D

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir :) Och grymt snygga bikinisar! Den rosa är nog min favorit :D

Elin Horn

Den vita var jäkligt snygg!

Michaela Magnusson

Åhh vad jag gillar den vita!

- Härligt! Joo det är finfint :)

Ida

Snygga!

frida

åh så snygga, älskar den längst ned till höger! :)

Solin

Åh så snygga!:)

filippa

sv: tack fina du! vilka snygga bikinis!! :)

anna

åh älskar den vita å den blåa :)

Sarah Persson

OOOOH vad snygga!

LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja, verkligen, det är så läskigt också.

Gillar den gröna :) Vilken är din favorit.

Inga-Linn

Sjukt snygga!:)

Malin

så sjukt snygga! den vita i högra hörnet skulle jag verkligen vilja ha <3

♫♪ sandra

fina!

sofia

så snygga dom är :D <3

Moa

Så fina :)

Ida

Den vita var fin!

isabella

åh älskar de från VS, riktigt snygga! :)

natalie

grymt fina bikinis!!!

Kajsa Johansson

VS har gaalet snygga bikinis!!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Underbara bikinis:)

Anna

Fina! Måste verkligen köpa en ny nu! :)

ViktoriaCaroline

Riktigt snygga bikinisar :)

linda

Åh vad fina :)

Sara - Hold on be strong

åh fina :D
sv: visst :D
kram

Elin

Älskar den gröna!

Nathalie Tegelstam

åh vilka fina! :)

F R I D A - M A R I A

Mums så snygga bikinis!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: