by amanda

| Vardag
Sorry för så sen uppdatering, jag glömde bort det totalt. Jag var i skolan i en timme, resten av våra lektioner var inställda. Jag, My och Lisa åkte till Espresso house i stan, satte oss på uteserveringen och lunchade. Några timmar senare hade jag åkt hem och Filippa kom till mig. Vi mötte Lisa i centrum, handlade och gick hem till mig igen. Vi grillade till middag, kollade på film och hade en allmänt mysig kväll. Filippa sover här ikväll så vi tänkte nog snart gå och lägga oss. Puss&Kram
Sara - Hold on be strong

Gud såå fina :)
sv: visst!! :)
kram

Liborius

fina ni är:)

Inga-Linn

Ibland glömmer man bort att blogga, hehe;]
Sv; som du då!:)

Nathalie Tegelstam

Fina ni är :)

Cajsa Lindahl

vad fina ni är!:D

Vilken fin bild! :)

Sarah Persson

vad fin bild på er!

Cajsa Lindahl

haft en bra dag?

|| mannen som kan prata om hundar ||

Så fina ni var :)

Fanny Lind

Fina ni!

Sv; Tack så mycket underbara du!

Malin

fina klänningar ni hade!

♫♪ sandra

snyggingar!

Hanna

fin bild och fin klänning !:)

sofia

joo, fin klänning du har på bilden! :) <3

Terese

Fin klänning!


sv; Aa riktigt gott är det!

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Mysig kväll!:)

Josefina Isabelle - Artblog

Åh vilka fina klänningar!
Kolla gärna in på min nyuppstartade konstblogg för mer inspiration :)

tess

Fin bild ^^

KassandraPalma

åh så fina klänningar, och så klart tjejerna som bär klänningarna !! :)
hoppas du hade en bra dag idag, regnade det nått hos dig?

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Grilla till middag är så himla gott :D

LORISSA LOVEBOMB

Snygga klänningar, och härligt med inställda lektioner :)

Amalias.Se -fotogalen småstads tjej

Haft en Nice helg?
Några planer för sommaren?
Bloglovin byte? Kram

Helen

Så fina ni är :D

Kaffehörnan

Vad söta ni är

EMMAS!

fina tjejer:)

Johanna

Snygga klänningar :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: