by amanda

| Övrigt
Hej vänner! Hur var eran midsommar? Min var super bra. Gästerna kom vid 11, vi åt en typisk midsommar lunch och sen gick vi ner till midsommarängen och kollade på folk som dansade runt midsommar stången och fikade. Träffade Linus, Mathias och deras kompisar en snabbis innan vi åkte hem igen. Vi spelade kort, gick på tipsrunda och gjorde lite allt möjligt innan vi åt middag vid halv 9 tiden. Sen åkte vi ner till ängen igen där vi träffade jätte många, spelade kubb och rörde oss sedan vidare till stranden. Fler och fler kom, vi krökade, eldade en brasa och hade en riktigt bra midsommar. Efterfest hemma hos Linus sen. 
 
Jag har jobbat hela dagen idag, började klockan 11 och slutade klockan 17. Nu sitter jag och tjejerna framför tvn och tänkte kolla på en film. Planerna för ikväll är oklara. Puss&Kram
Olivia Magnusson

ÅH va fina bilder :D
kramis ♥

Elin Horn

Grymma bilder!

ViktoriaCaroline

Åh tack så mycket :) Det ser ut som att du hade en bra midsommar :)

Nathalie Tegelstam

Låter som att du hade en jätte bra midsommar :)
- tack så mycket!

Ping Lowhngren

Oh vilka mysiga bilder!^^ kram!

Enya♥

Sent svar; tack så jätte mke :) fina bilder!

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Låter som en bra midsommar :D

Kaffehörnan

Vad trevlig midsommar du haft, jag säger hej till dina tjejer

Sarah Persson

Åh gud vad god tårta, du kunde inte sparat en bit? :)

Malin

sv; tack fina du! <3

härliga bilder:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Här har det varit dans runt stången, ser jag! :)

Inga-Linn

Härliga bilder!:D
Sv; ja, det hade jag!:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det där lät som en riktigt bra midsommar:) Vad kul!

Lotta

Åh vilka härliga bilder!! :)

sandra

Jätte fina bilder :)

Ida

Fina bilder!

Michaela Magnusson

Åhh vilka fina bilder :D

anna

åh tackar :) härliga bilder :D!

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Fina bilder! :)

Jeanette

Fina bilder :)

Emma - The one and only

vilka fina bilder!:D

-J U L I E T T E-

Härliga bilder :)

Josefin Norlén

Tårtan ser gudomligt god ut!!!

Emme

Härliga bilder..! :D

Milina

Fin blogg du har :)

Sara - Hold on be strong

Härliga bilder :D

Felicia

fina bilder:)

Sara

Gud vad fin hund! ♥ http://photobysarah.blogg.se

Carolina - Stall Assla

Vilken söt vovve! Och tårtan såg ju inte lite god ut heller :)

Julia

Verkar som du hade en rolig och trevlig midsommar! :)

Linda

fina bilder:D

Kajsa

Härliga bilder :D

Ping Lowhngren

Så söta bilder sj missa jag midsommar iår :(

cajsa torres

fina bilder :)

Erika Cao

Jättefin tårta!

kaffehörnan

Makalösa bilder, muffins ser gott ut



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: