by amanda

| Vardag
 
Hej! Idag hade jag ställt in mig på att bara ta det lugnt hemma och kolla på en massa filmer. Men planerna ändrades när pappa ringde och påminde mig om att vi skulle till våra släktingar för att fira Samuel som fyllde år igår. Grattis i efterskott! Vi åt grillat till middag och jordgubbstårta till efterrätt. 4 timmar senare var jag hemma igen och sedan dess har jag bara suttit framför datorn och läst bloggar. Jag är väldigt trött ikväll så tänkte komma i säng tidigt. Hoppas ni har haft en bra helg. Puss&Kram
|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad härligt med en lugn dag! :)

Elin Horn

Vilka fina klänningar! Jättefina är ni med :)

Ida

Kul:D

benedit ♥

fin bild!

sv; ja verkligen! :)

Sara - Hold on be strong

Härligt!! Fin bild :)
sv: åh visst :D
kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh grillat är ju så gott:)

Nathalie Tegelstam

Vilken fin bild :)

ViktoriaCaroline

Ska du hitta på något skoj idag då? :)

Michaela Magnusson

Fina tjejer!

- Vad bra :D hehe

Lifeaslina.webblogg.se

Fin bild!

Läs gärna mitt senaste inlägg och önska ett inlägg :)

Kajsa Johansson

Låter som en lugn och skön dag :)

LIENE

Fin bild :)

Trevligt med födelsedagsfirande.

Matilda Johansson

Sötisar :)

Hanna

låter härligt

anna

fin bild på er :)

Michaela Magnusson

- Allt bra med dig? :D

Sanna Svedin

Fin bild på er och åååh vad gott med jordgubbstårta!

Var gärna med i min veckansblogg tävling!
http://sannasvedin.se/2013/june/v26.html#comment

Inga-Linn

Vad fina ni är!:D
Sv; Tack så mycket!:)

Malin

så fina! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: