by amanda

| Vardag
Det blev en ganska lyckad kväll igår trots allt. Simon kom hem till mig, vi kollade på en film och senare på kvällen kom Fanny och Kenny. Vi sjöng singstar, spelade kort, lyssnade på musik och så. De gick vid 2 på natten tror jag. Imorse gick Filippa direkt när vi vaknat så jag fixade mig och mötte sen Ulrika. Vi åkte in till stan, lunchade på Vapiano och sen kollade vi i butiker.
 
Ikväll ska hela klassen ses på Kungsholmen och umgås. Det kommer säkert bli en jätte bra kväll, solen skiner och vi ska sätta oss på en klippa och bara vara. Vi har även kommit överens om att ta med oss två kompisar var så jag har dragit med mig Elin och Julia. Hoppas ni får en bra kväll, för det ska jag ha :)
Lifeaslina.webblogg.se

- Hehe tack, fin bild på dig :)

Kaffehörnan

Vad trevligt du haft

M I C H A E L A

Lika fin som vanligt! Härlig kväll!

anna

låter som du haft en bra lördag :)

andapon

så otroligt söt!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att ni hade det trevligt på Kungsholmen! :)

Ida

Fin bild!

moufieeh ♥

fin du är!

sv; jaa det var jättegott! :)

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) och det låter verkligen som en jättebra dag/kväll =) Fin bild på dig dessutom :)

Moa

Fin bild :)

Ida

Kul:D

Anna

Låter trevligt! :)

anna

tack :) hoppas du haft en bra helg:)

Emma - The one and only

fin bild:D

Inga-Linn

Gud vad fin du är!
Sv; Tack snälla!

Moa

Fin tröja :)

Malin

fina du<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: