by amanda

| Vardag
 
Hej vänner, idag har vi varit på friluftsdag på Djurgården. Vi har paddlat kanot och trampbåt, solat och bara tagit det lugnt. Efter det åkte jag, Filippa, My och Lisa hem till mig. Vi kollade på en film och sen åkte vi in till stan igen och betalade Rhodos resan. Jag och Filippa köpte sen pizza med oss hem och nu sitter vi här med Simon och tänkte kolla på en film. Jag sover hos Filippa ikväll. Puss
Nathalie Tegelstam

- så lite så :)
Älskar klänningen!

Amanda [SPONTAN]

Lät som en riktigt härlig dag! :)

Julia [Foto & Vardag]

Gud vad roligt att paddla kanot ! :D

Sv: Tack så jättemycket, gud vad glad jag blir! :) Kram♥

Inga-Linn

Åh, trampbåt vad roligt!;]

Anna

Det lät härligt! :)

Ida

Vad kul:)

LORISSA LOVEBOMB

Åh är klänningen från Styla by Tyra? I så fall har jag TÄNKT köpa den tusen gånger, men hann aldrig innan de valde att gå i konkurs :(

sv: Ja, jag pratade för snabbt jag också, nu regnar det här också :/

Kaffehörnan

Vad fin dag du haft. Nice med resa. Vad blev de för pizza

|| mannen som kan prata om hundar ||

En friluftsdag är aldrig fel! :)

Moa

Fin bild :)

anna

ja alltid roligt me nytt objektiv :D underbara klänningar :)

Sara - Hold on be strong

Låter härligt :D fin bild :)
sv: åh såå segt :(
kram

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Din klänning var riktigt fin!:)

Michaela Magnusson

Låter härligt! :D
- Jaa verkligen :)

Ping Lowhngren

Hoppas du får en trevlig fredag ;)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Kul med frilufsdag :D

Jazzmine

Fina klänningar! :)

anna

vart har du köpt klänningen :)?

Malin

kul! :)

-hihi :) Vad händer hos dig just nu då? :)

Inga-Linn

Vad ska du göra i sommar då?:)

Lotta

Sv: Joda, det är verkligen toppen med mig idag :) och fin bild, det ser riktigt somrigt och härligt ut =)

Ida

Trampbåt verkar kul:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: