by amanda

| Natur
 
Hej kompisar. Hoppas ni har haft en bra dag. Jag började skolan halv 12, vi hade typ stadsvandring med några från Fryshusets gymnasiym. Vi slutade halv 3 och då åkte jag hem. Pappa kom och hämtade mig från mamma senare, vi åkte hem och jag hjälpte honom att klippa gräset. Sen åkte vi till Farsta centrum och åt på Subway och därefter övningskörde jag i någon timme och nu har vi precis kommit hem igen. Ha en bra kväll, kramis
Ida

Härlig bild!

Nathalie Tegelstam

Vilken fin bild :)

Louisefoto

Vacker bild :)

KassandraPalma

åh så fin bild!!

härligt å börja skolan vid halv tolv!! men ändå inte för då går man i skolan längre haha

Amanda [SPONTAN]

Lät som en härlig dag :)

Jazzmine

sv: Ja! :)
Fin bild :)

Sara - Hold on be strong

Härligt!! Fin bild :)
sv: jaa verkligen :)
kram

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vilken härlig bild! :)

LIENE

Subway verkar gott :)
Fin bild!

Annika

Fin blogg :)

Jättefin bild! :)

patricia

åh tack :) vad duktig du är att fota!

angelica

vilken fin bild!

LORISSA LOVEBOMB

Ååååh subway! Jag dregglar i mitt eget knä ungefär ;D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Går det bra med övningskörandet?:)

RockBarbie

Kände att jag började bli trött på den, har ju ändå haft den i 7 år ^^ fin bild!:)

♫♪ sandra

fin bild!

ida|foto

tack så mycket :) vilken fin bild!

Linn

åh vad härlig bild!!

frida

ååh vilken vacker bild! :)

Emma - The one and only

super fin bild:D

Moa

Vilken fin bild! och otroligt fin blogg du har! :)

Koffe

En sån vacker solnedgång! :)

Sofie

Asfin bild =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: