by amanda

| Vardag
Hej kompisar. Igår efter jag och Filippa vaknat gjorde vi våfflor och sen satte vi på Fast and Furious 3 och 4. Efter det drog hon hem och jag fixade mig. Hon kom till mig sen igen och vi cyklade hem till Hanna. Grattis älskade Hanna i efterskott på födelsedagen! Vi blev bjudna på middag hemma hos henne, grillat med pommes och så blev det choklad mousse med jordgubbar till efterrätt. Efter några timmar där gick jag, Filippa, Annie och Julia hem till mig. Simon kom också. Vi spelade kubb, lyssnade på musik och bara tog det lugnt. Vi satte även på en film senare på kvällen. Alla drog runt 2 och då gick jag och la mig.
 
Just nu ligger jag ute på varandan och solar, det är så galet varmt och svettet rinner typ. Förjävligt om jag får säga det själv men om man inte vill se ut som ett lik resten av året så får man stå ut. Jag hoppas att ni har haft en bra helg. Kramis
Matilda Johansson

Sötisar!

Kajsa

Fin bild! :D

anna

åh visst ä den D: låter som du haft en bra helg :)

sandra

sv: åh tack så mycket!

vad skönt att det inte bara är jag som tycker denna värme är jätte jobbig. Höll på flyta bort tidigare idag när jag gick på en promenad, usch!

Sara - Hold on be strong

Fin bild :D

frida

bloglovinbyte? kommentera om du lägger till mig så lägger jag till dig med. och inte "unfollowa"

|| mannen som kan prata om hundar ||

Grattis i efterskott till henne! :)

Nathalie Tegelstam

Fin bild :D

Låter som ni hade det riktigt trevligt!:)

EMMAS!

härligt med sol väder :D

Ida

Härlig bild:)

angelica

Var glad att du kan ligga ute och sola, här har det blåst och varit molnigt hela dagen :(

sv: hah tack :D

LORISSA LOVEBOMB

Det låter härligt, och kubb är ju ett så mysigt tidsfördriv :)

sv: TACK :-)

enya

Sv; tack :) fin bild!

Ida

Skönt med värme:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, jag älskar när det är så varmt:D

Inga-Linn

Är det lika fint väder idag som igår?:)
Sv: Ja, verkligen!:)

tess

fina :)

sandra

Allt bra idag? :)

Kicki

Snygga bildet



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: