by amanda

| Natur
Idag och imorgon är lediga från skolan. Så igår träffades jag, Lisa, Filippa och Victoria hemma hos My. Vi åt en god middag och bänkade oss sedan framför tvn med film. Jag och Filippa tog sällskap hem därifrån sen. Idag har jag än så länge bara duschat och klätt på mig och nu sitter jag och äter lunch. Jag ska snart möta tjejerna inne i stan. Jag vet inte vad som händer idag men först ska vi till min hudläkare. Kramis
maliinmattsson.blogg.se

sv;ja verkligen!

fin bild:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gött med lite långledigt:)

Sarah Persson

Åh vilken fin bild!

Louisefoto

Så fint :)

Fanny Lind

Fin bild :)

Sv; Åh tack finis!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får en riktigt trevlig helg! :)

ViktoriaCaroline

Allt bra med dig idag? :)

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Fin!
Är allt bra? :)

Clara

Så vackert med syrener!

Kaffehörnan

Vad mysigt ni hade, lycka Till hos läkaren

LORISSA LOVEBOMB

Vad ska ni göra hos hudläkaren?

Isabel

Jättefin blogg! :)

Cajsa Lindahl

superfin bild! :D

liana

Åhh JÄTTTE FIN blogg!!

Cajsa Lindahl

vad gör du för kul då? :)

G I N A ~

fin bild :)

Nathalie Tegelstam

- tack så mycket :)
Vilken fin bild!

FrökenTV, bloggen om tv och film

allt bra en solig dag som denna? :)

Sara - Hold on be strong

Fin bild :D
sv: toppen :D
kram

Disa

Otroligt fin blogg! :D

My

fin bild!

Emelie Petersson

Vackra bilder och en härlig blogg :-)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: