by amanda

| New in, Vardag
Jag köpte nya converse igår, mitt 8de par :D
 
Igår blev det en fika inne i stan på en uteservering, sen åkte jag och My hem till mig och åt middag. Senare på kvällen träffade vi Filippa, Simon och Bella. Vi satt bara och pratade innan jag och My gick hem igen, kollade på film och sen träffade vi Madde, Erika och deras två kompisar.
 
Idag gjorde jag och My pannkakor till frukost-lunch sen mötte vi Filippa i Kärrtorp. Köpte glass och satte oss sedan i solen. Nu är jag hemma och tänkte plugga lite inför provet vi har imorgon. Ska se några avsnitt av 90210 också, var ett tag sedan jag kollade på den. Hoppas ni får en fortsatt bra dag ♥
Inga-Linn

Älkar converse!:D
Sv: Åh, tack snälla!:D

Hanna♥

åh behöver också nya.. har typ 11 par men behöver alltid fler haha

FrökenTV, bloggen om tv och film

fina :)

svar: de är bra med mig

maliinmattsson.blogg.se

så fina, vill också ha vita:)

sv; åh du är så himla snäll, att du bryr dig<3 lägger till dig på fb så kan jag skriva allt där, om du ens vill höra. Lägger inte till dig just nu, blir nog ikväll eller imorgon för just nu mår jag rätt så bra, kommer bara bli ledsen om jag ska börja prata om det. <3

Terese

Åh fina! Var har du köpt dem? Letar efter vita converse, låga till ett bra pris!


sv; Aaa!

Mickis

Snygga skor! :D

Michelle

SÅ bra blogg, följer den dagligen, följ gärna min med!<3

Nathalie Tegelstam

- så lite så :)
Super snygga, måste också handla nya!

Bea

Såå cool header :D

josefin ♥♥

Älskar de låga conversen, köpte oxå ett par i veckan :)

Ida ♥

Fina skor!

SV: hihi visst är de! :D kram

angelica

lycka till på provet :)

lina

så snygga, ta gärna en titt på min blogg.)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Snygga! :)

enya

Sv; tack! :D så snygga!

Clara

Najs, vart köpte du dem? och kan du inte ställa upp alla på rad o ta kort så man får se vilka färger du har?

maliinmattsson.blogg.se

Gott med pannkakor!

sv; <3

OLIVIA

Har också dom, helt klart mina favoritskor! :)

Maria

Concierge kan man aldrig få nog utav! :)

Julia [Foto & Vardag]

Åh gud så snygga, jag älskar verkligen converse! :D Har dock bara ett par men fler ska det bli! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: