by amanda

| Vardag
Hej vänner! Åh det är så härligt med det varma, soliga, sköna vädret. Visst smälter jag typ sakta men säkert bort när jag är utomhus men förhoppningsvis så överlever jag. När jag slutat skolan för dagen träffade jag Jair och Filip. Vi satt i solen och pratade. Nu är jag hemma och ska om ett tag äta middag. Senare ikväll ska jag på bio med Cecilia och se på Fast and Furious 6, sen ska jag sova hemma hos henne. Hoppas ni får en bra helg ♥
♫♪ sandra

finis!

sandra

Fin bild :)

Nathalie Tegelstam

- ja super gott :)
Vilken fin tröja!

Amanda [SPONTAN]

Vacker!

Hannah Danielsson

fin du är!
svar: ja dem och http://bibses.blogg.no/ samt på tumblr kommer de ju upp nyheter och facbooksidor! xx

Cajsa Lindahl

tusen tack snygging! :D
Göres?
Kan inte vi ses nån dag? kanske inte ta en fika men göra något i alla fall? kanske fota eller gå en promenad eller något?

Inga-Linn

Härligt med värme, här har det blåst!:(
Sv: Ja, eller hur?:)

maliinmattsson.blogg.se

du är så himla fin vännen<3

Terese

Åh vad fint hår!

sv; Aa riktigt gott!

lina

fin bild:)

kicki

Fin blogg, gör du bloglovin byten?

Ida ♥

Söt du ääääär och så fint hår!

SV: tack snälla Amanda! :D

kaffehörnan

Vad underbart väder alltså, hoppas bion var bra

linah brown

så fina örhängen<3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ja, nog är det varmt ute allt - men samtidigt så är det härligt också! :)

angelica

håller verkligen med dig, sommaren är den allra bästa!

Johanna

Hej!! Fin blogg! Besök görna min blogg! Ha em bra dag!!! Kram Johanna!

Lina [Foto & Mode]

Låter som en bra dag!
Gå gärna in och kolla på min blogg!
Kram Lifeaslina.webblogg.se

Michaela Magnusson

Fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: