by amanda

| Vardag
Förlåt för att jag är så himla dålig med uppdateringen. Igår efter jobbet så stannade jag kvar med Filip och gjorde honom sällskap som fortfarande jobbade, efter det åkte jag hem och tog det lugnt. Idag har jag jobbat igen, åkte direkt hem och sa hej då till familjen som åker hem till Stockholm igen för att jobba. Sen åkte jag ner till jobbet igen för att göra Matilda sällskap, när hon slutat gick vi hem till henne och spelade kort + yatzy. Jag kom hem för en liten stund sedan och tänkte snart gå och lägga mig. Imorgon jobbar jag och sen åker jag till Stockholm på kvällen. Jag är ledig tisdag-torsdag så tänkte passa på att åka hem. Vi hörs när jag kan uppdatera igen för spenderar imorgon natt i Norrtälje. Puss&Kram
Lotta

Sv: Tack så jättemycket och fin bild :)

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en toppen bra vecka :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Äsch, bloggen finns kvar när du har tid för den, passa på och roa dig och njut av lovet istället:)

CAISA KÄLLGREN

söt du är!

Elina

fin du är!

Sarah Persson

Vad söt du är!

Sarah Persson

Är allt bra med dig? :)

Malin

så fin!

Sanna Widman

Så fin du är :)
SVAR:
Åh javisst e han :)

Milina

Men fin du är!!

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Snällt att du stannade kvar på jobbet ;)

Anna

Fin bild! :)

Michaela Magnusson

Fin du är! :D

- Jaa det tycker jag :)

Moa

Låter mysigt :)

Linda

Vad har du gjort då:D?

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ibland finns bara inte tiden för bloggen!

Emma - The one and only

fin du är:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: