by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Ledsen för att jag inte uppdaterade något igår men det var något fel på blogg.se eller något, vet inte riktigt. Men jag låg i alla fall bara hemma igår, kollade på Hart of Dixie, Abduction och bakade kladdkaka. Tjejerna åkte ju hem på morgonen och eftersom Karro tagit min moppe så kom jag ingenstans. Men det var ganska skönt ändå.
 
Idag har jag jobbat igen och efteråt satt jag kvar och pratade en stund med Jonte, sen kom Matilda och Emmy ner till caféet så vi åt middag där och sen gick vi hem till Matilda. Där har vi spenderat kvällen med Monopol och kort spel. Jag kom precis hem och tänkte ta det lugnt framför datorn en stund innan jag går och lägger mig. Kram
Emma - The one and only

fin bild:D

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Låter som en mysig dag :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag hade också fel på bloggen igår, så störande:(

♫♪ sandra

gott med kladdkaka!

Nathalie Tegelstam

Fin bild :)

Moa Kandelin

Vad gott med kladdkaka :D

Sarah Persson

Jag hade typ också något fel på mitt blogg.se! Eller mitt och mitt...

Filippa

ÅÅÅÅH JAG VILL OCKSÅ SPELA MONOPOL AMANDA!!!

Moa Kandelin

Sp somrig och fin :)

emmaoster.blogg.se

vilken fin bild :)

Nora Ekerfelt

Jättefin bild! :) ♥

Filippa Wallin

Underbar bild!
sv: Det var så lite så! Hoppas du får en fortsatt fin kväll! Kramar!

Malin

låter som du har haft den jättebra! <3

Emelie

Sv; Tack! Fin bild! :)

Matilda Johansson

Svar: Tack! :)

Fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: