#rhodos

| Resor
Hej! Jag tänkte blogga igår från Arlanda men jag hittade inget wifi och jag har jätte dåligt internet själv. Igår var vi ute och röjde stan och idag har vi legat vid poolen och solat. Jag och My har tagit en promenad och nu sitter vi på en resturang och chillar. Vi ska snart tillbaka till hotellet och sen ikväll blir det röööj!
 
Tove

Åh vad mysigt att vara utomlands!!

Amanda

Åh härligt!

Elin Horn

så fint hav!

Nathalie

Åh härligt med solsemester! Hoppas du har det bra!
Sv: ja jo, det är fint men liiite för kort kanske :/

benedit ♥

åhh vad härligt! :)

sv; hihi ja :D

Jojjo - My World

Härligt med semester! :)

Sara - Hold on be strong

Åh vad underbart!! Rhodos är grymt :D

Thea & Johanna

det ser riktigt härligt ut ! :)

Fani

fan vad najs med rhodos :D sticker dit på tisdag haha :) var där förra året med! :)

' Angeliicaaa ♥

Åh härligt att vara utomlands , jag va utomlands i slutet av maj :)
Hur är det annars? kolla gärna min blogg :)

Stefanie Isabelle

Åh, jag älskar Rhodos. Har varit där flera gånger! :)

felicia

Åh saknar Rhodos, bästa resan jag gjort :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: