Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
En ung kvinna med ett mystiskt förflutet anländer till staden Southport. Där tvingar hennes relation till en änkling henne att konfrontera den mörka hemlighet som hemsöker henne.
 
 
Det här var en film helt i min smak. Det fanns så himla många fina, sorliga scener. Ibland var det lite oklart, som varför Katie flydde. Men man får svar på allt med tiden. Det är det som gör filmen så bra också, att de som gjort filmen fångar vårt intresse genom att väcka tankar som man vill ha svar på, den är inte alls förutsägbar som så många andra filmer är. Slutet var dock lite oklart, jag tror att man får skapa sig en egen uppfattning om slutet. Både Katie och Alex är så snygga. Grym film!
 Bild lånad från google
Helen

Så bra film :D

Ida

Verkar bra!

Moa

Vad kul :)

Emelie Johansson

Härlig blogg och fina bilder! :)

Emmy

Den vill jag nog se! Är bra skådespelare he. :D

sv;
Taack så jättemycket! :D

Linn Strömberg

Åh finns den på swefilmer? <3 Den verkar ju super bra :D

Natalie

Åh tack för tipset, letade efter bra filmer! Får ta o lägga till den på listan!

Inga-Linn

Åh, ska se den filmen sen, den verkade bra!:D
Sv; Ja, visst var den!:)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

åh, den vill jag se :D

Elina

måste se den!

Linnéa

Måste kanske ses då <3

Alicia

Den verkar vara bra! :D

△ ida.

åh älskar safe haven! såååååå bra! ♥

Jojjo - My World

Det låter som en bra film! :)

Vendela

Låter som en toppenfilm! Har hört så mycket bra om den så man måste ju nästan titta på den snart! Älskar filmer som Charlie st. cloud, lucky one, notebook osv. Hört att den ska vara i den genren? :D

anna

den verkar bra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: