Film betyg

| Filmbetyg
 
 
4/5 hjärtan
Pat, en före detta lärare har precis släppts ut från den psykiatriska anstalten där han suttit efter att ha försökt slå ihjäl sin frus älskare. Nu tvingas han flytta hem till sina föräldrar och gör allt han kan för återförenas med sin motvilliga ex-fru. På en brokig väg dit möter han mystiska Tiffany som har en hel del egna problem.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Den här filmen var lite speciell, lite små konstig faktiskt. Jag hade högre förväntningar. Men den var ändå bra, jag älskade speciellt slutet. Jag förstod att Tiffany skulle vara den person som skulle hjälpa Pat att bli bättre, att de skulle hjälpa varandra. Jag älskade deras små bråk och hur konstiga de var mot varandra och i varandras sällskap men ju längre man kom i filmen ju bättre blev de. Det var även super att få se fler filmer med Jennifer Lawrence, hon var så duktig i The hunger games. 
Bild lånad från google
 
♫♪ sandra

haha kan aldrig sluta skratta åt den svenska översättningen på filmens titel...

Linnéa

Åh, den måste jag se <3

Sarah Persson

Den där vill jag faktiskt se, kanske jag får se den imorgon i planet! :D

Amanda

Har också sett den, helt okej! :)

Helen

Den där filmen, den var bra, men ändå inte, men samtidigt bra men konstigt. Haha märks det att jaghar svårt att bestämma mig ;)

Fani

älskade den filmen! såg den på luciavakan förra året, förhandsvisning, så hade inte hört ngt om den innan liksom, därav hade jag inga direkt förhoppningar. var helt klart bästa filmen jag såg den kvällen! så söt, rolig och charmig liksom :D love it

frida

såg också den för några dagar sen. Tycker det är så himla roligt i den scenen när Pat och Tiffani träffas för första gången :)

nora

fin blogg! kolla gärna in min!

alice

har velat sätt den, men det har inte blivit av. Men måste se den snart! :)
sv: ah, det är alltid kul med grönan :)

liborius

då kanske man ska se den då:)

Vill inte vara jobbig men betyder så otroligt mycket om du la en röst på min Håkanbild (nliborius) innan midnatt här: http://vagabond.com/Wayoutwest/#home
puss fina:*

benedit ♥

älskar såna "psykopat"-filmer så borde nog se den, haha :)

sv; hihi jaa! :D

Moa Kandelin

Bra tips :)

Malin

den filmen är bra!

Emelie

Älskar den där filmen, tycker att den är underbar :D

Daniella 🌙

Om du bara fick tipsa om en tv-serie, vilken hade du tipsat dina läsare om då?

Sanna Andersson

åååå den filmen är så bra !!
gillar den skarpt =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: