Film betyg

| Filmbetyg
2/5 hjärtan
Brit, Candy, Cotty och Faith drömmer om att åka på Spring Break, amerikanska collegeungdomars årliga festvecka, men har inte råd. De bestämmer sig för att råna en restaurang för att finansiera sin resa och snart är de på väg till Florida för att parta loss.
 
 
Den här filmen var inte alls bra och jag hade mycket högre förväntningar. Under hela filmen satt jag och tänkte "what the fuck?" Jag är förvånad över att den ens visas på bio, måste vara för att det är så många kända personer i den. Handlingen var konstig, filmen var inspelad konstigt, den var helt enkelt oklar, det var hackigt och jobbigt inspelat, de repeterade samma repliker flera gånger och de spårade ur lite för mycket. Men jag gillade Candy och Brit i slutet.
 Bild lånad från google
Michaela Magnusson

Den verkar inte så bra faktiskt :/

- Tack :D

Terese

Åh finns den på swefilmer än?

sv; Du är snyggo, snyggo!

linah

oj ;O bara tvåå

KassandraPalma

Måste säga att jag verkligen håller med dig!! Såg den filmen för nån vecka sen, handling är helt kass... om det nu ens finns någon handling? haha

ViktoriaCaroline

Den filmen verkar ju helt värdelös, i alla fall av det man såg på trailern :O

❤ w i l m a ❤

Åh, alla ger denna filmen så dåligt betyg & jag vet inte varför men det får mig att vilja se den ännu mer! haha :)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

LORISSA LOVEBOMB

Huu, jag har tyckt att den verkar vara ett riktigt bottennapp innan, och nu vill jag verkligen inte se den ;)

Vad ska du göra idag då?

FrökenTV, bloggen om tv och film

jag ska se den på måndag!!! hoppaS jag tycker att den är bra :/

Malin

åh.. jag som var så taggad på dendär filmen, trodde verkligen att den skulle vara bra!

sv; tack <3

Louise - Elsalouise.blogg.se

Jag har inte sett den än. Ville se den men jag vet inte om jag ska det för det är många som är besvikna ;/

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ok, då ska jag inte se den! :)

Emelie

Tråkigt att den inte var bra!
Sv; Okeej vart jobbar du? :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) och tråkigt att filmen inte var bättre för jag har verkligen jättehöga förväntningar om den :/

Emelie

Trist att den inte var bra :/
sv: Tack! Haha de är så himla söta :)

Sara - Hold on be strong

åh vad tråkigt, har inte hört så mycket bra om den men vill ändå se den :)
sv: åh se det, såå bra :D
kram

FlizanLizan

sv: hehe jaa :D

den filmen var en besvikelse tycker jag :/

Moa

Vad synd :(

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Haha måste fan se den där bara för att ;D

Jo nu äre så här att jag har bytt blogg på grund av olika orsaker, det står varför i mitt inlägg. Gillar du inte att jag bytt blogg, så äre lugnt för mig :)

Om du fortfarande vill följa mig och min blogg, så kanske vi kan följas på instagram och bloglovin? :)

sandra

åh vad tråkigt att den var så dålig. Vill själv se den!

linda

vad tråkigt att den inte var bra! Många som har sagt det :)

Ida

Den så verkade så bra, men nu ser det inte ut som att den var det, var ser du dina filmer?

tovenorin

Vart kan man se den? nån gratis sida? swefilmer? :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

slutet var typ de ända jag inte gillade. Dem blev ju typ psykopater nästan :p

Celine

Alla som sett den säger att den suger så jag vill inte se den! Haha :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: