by amanda

| Vardag
 Blandade bilder. 
 
Igår åt jag och familjen på en resturang i Norrtälje och imorse väckte pappa mig runt 6 på morgonen för att åka hem till Stockholm. Jag somnade om när vi väl kommit hem. Några timmar senare mötte jag Cecilia inne i stan och vi käkade lunch tillsammans. På eftermiddagen åkte jag och mamma till Farsta centrum, fick med mig en klänning hem som jag visar senare. Sen åt även vi på en restaurang. På kvällen mötte jag My och vi gick på bio, såg på Spring breakers som jag tänkte skriva om senare. Tog en snabb fika efter innan vi åkte hem. Nu tänkte jag gå och lägga mig. Puss&Kram
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ska bli kul att höra vad du tyckte om filmen:)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

fina bilder :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Låter som en rejäl dag!!

Viktkamp

Kul att gå på bio =) Måste jag göra snart =)

Moa

Fina bilder :)

marina

Låter som en bra dag!

Fanny

Allt bra med dig? :)
kram

LORISSA LOVEBOMB

sv: tack så mycket :) Härligt med restaurang, vad åt du? :)

Amanda [SPONTAN]

Lät som en bra dag :)

Michaela Magnusson

Vilka härliga bilder!

- Tack :D

Inga-Linn

Åh, ser ut som att ni har haft jätteroligt!:)
Sv; Ja, det är alltid skönt att komma hem!:)

kaffehörnan

Vilken skön dag du hade

basebollivet.blogg.se

Ser skoj ut.

Sara - Hold on be strong

Härliga bilder :D
sv: jaa underbar stad :D
kram

Ping Lowhngren

hahha aw tack ska du ha!^^ Åååh dina bilder får mig att sakna mina kompisar as mycket <3

Emelie

Mysig dag på restauranger och allt! :)

sv: Haha ja, den var lite småkul faktiskt :D

isabellaa

Så härliga bilder! :)

♫♪ sandra

mysigt med restaurang :)

liborius

härliga bilder:)

Helen

Så fina bilder :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: