by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Jag ber ännu en gång om ursäkt för att jag har uppdaterat så dåligt men täckningen hemma hos mamma var så otroligt dålig. Det tog typ 30 min för mig att uppdatera min feed på instagram, helt värdelöst. Nu är jag i alla fall tillbaka på pappas landställe. Men jag tänkte berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna.
 
I lördags hämtade mamma mig efter jobbet, vi grillade till middag och tog det bara lugnt. I söndags åkte vi in till Norrtälje, fikade och kollade i butiker. På kvällen myste vi framför film med massa godis. Och igår så åkte vi med Ålands båten fram och tillbaka, på kvällen åt vi tårta och myste med ännu fler filmer. 
 
Nu tänkte jag sätta mig och kolla ikapp avsnitten på mina serier som jag har missat. Jag hoppas ni har haft det bra och får en fortsatt bra dag. Puss&Kram
frida

superfin bild! :)

Louisefoto

Så fint :)

Alicia

Sv: Visste är han!
Sjukt fint foto, du är en grym fotograf! :D

Liza

Vilken fin design du har! :)
Kram :)

Mili

så många fina bilder du har på din blogg!

Sarah Persson

Du är snygg ju!

Linn ♡

allt bra? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Riktigt vacker bild! :)

ViktoriaCaroline

Okej ;)

Super fin bild!

Inga-Linn

Åh, dina bilder är så fina!;D
Sv; Tack!

Sara - Hold on be strong

Härligt!! Fin bild :) vilka serier följer du? :)

Nathalie Tegelstam

- ja verkligen, underbart :)
Fin bild!

Lina

Superfin bild!
Kika gärna in p min blogg om du vill :)

Milina

Härlig sommarbild!

Lia

Hej Amanda! Guud vilken fin bild!!! Skriv gärna i min blogg... Bloglovinbyte?

Ping Lowhngren

snygg snygg bild ;)

Julia

fin bild! :)

Emma - The one and only

super fin bild:D

Vilken otroligt underbar sommarbild!!

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Du är riktigt grym på att fota :D

Linda :)

Vilken fin blogg du har! =)

evelina

Hej, åh så fina bilder! Vad kul det lät med grillning och sånt!
Btw, kanske en konstig fråga men jag letar efter nån att ha en blogg tillsammans med, och du verkar vara en sjukt duktig bloggare som verkar vara riktigt schysst!
Förstår om du inte vill blogga med mig, delvis för att du inte känner mig eller så, men ja ville bara fråga nu när jag letar efter nån att blogga med!

Hoppas du får en fortsatt bra kväll så ses vi!

Aina (fotografi och tankar)

Å vilken härlig bild!
Hur har din sommar varit hittills?

Jojjo - My World

Vilken vacker bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: