by amanda

| Natur
Godmorgon! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min brist på bloggande. Men i förrgår så slutade jag ganska sent och efter följde jag med syster, Sebbe och Matte för att fiska. När vi var klara åkte vi till skolan och körde lite basket och sen vidare till Helena för att umgås en stund. Vi kom hem vid 2-3 på natten. 
 
Igår så slutade jag halv 4, hängde med Matilda och Evelina en stund, åt middag hemma och sen tillbaka till Simpnäs för att hänga med de igen. Vi spelade kort och senare på kvällen åkte jag och hämtade Matte och sen åkte vi till Helena. Där satt vi ute på hennes altan och pratade bara, min syster kom lite senare. 
 
Idag så börjar jag jobba om en 30 min så jag ska strax åka hemifrån. Jag är ledig imorgon och på måndag så jag ska åka till mammas landställe för att passa på att träffa henne. Hennes landställe ligger bara 30 min pappas så det är ganska nära, skönt det för annars hade jag inte träffat henne på nästan hela sommaren. Jag tar med mig dator dit men det är så dålig täckning där så vet inte om jag kommer kunna blogga. Men ni får ha det så bra tills vi hörs igen, puss&kram
Sara - Hold on be strong

Åh vad fint!! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så fint det ser ut:)

ViktoriaCaroline

Hur mår du idag då? :)

Anna

Så fin bild!

Inga-Linn

Blir mindre bloggande på sommaren!:)
Sv; Vad roligt att du ycker det!:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du fick en trevlig dag på jobbet! :)

Alicia

sv: Haha, ja men eller hur! :D
Superfin bild! :)

sandija-döv-adopterad-fotografi

fina bilder! =)

Tilla

Riktig härlig bild!

Emelie

Vilken härlig bild (:

Ida

Fin bild!

liborius

härlig bild:)

felicia

Härlig bild :)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Underbar bild :D

PS. Har bytt blogg - numera hittar ni mig på
http://fames.se/angelicaa/

Ebba

Fin bild!

Moa

Fint! :)

Elina

underbar bild :)

Emilia

vilka fina bilder du tar, vilken kamera använder du? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: