by amanda

| Natur
Foto och redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Hej kompisar. Jag slutade jobba klockan 3 idag, Matilda kom ner till jobbet och vi satt utanför på servering och pratade en stund. Max dök oförväntat upp och hängde med oss en stund utanför kiosken med Filip. Sen gick jag och Matilda hem till henne, spelade yatzy och så. Sen gick vi ner till kiosken igen och handlade lite och sen tillbaka till Matilda. Där åt vi grillat till middag och sen spenderade vi resten av kvällen med kubb och en massa kort spel. Jag kom hem för 45 minuter sen ungefär. Imorgon är jag ledig så då ska vi ut med båten om det är bra väder. Puss&Kram
Terese

Åh fin bild! Fotade likadan idag! Fast utan getingarna ;)

lydiamolins.blogg.se

SV: Nice!

Skönt att sitta på en servering :)

Filippa Wallin

Underbar bild!
sv: Men tack så hemskt mycket! Kramar!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det är alltid gott med grillat!

Lalitta

Fin bild!

sv: tackar!

Lalitta

Allt bra med dig? :)

Nathalie Tegelstam

Fin bild :)

Thea & Johanna

fin header ! ;)har du bloglovin'?

ViktoriaCaroline

Vad hittar du på nu då? :)

sandra

vad mysigt och åka ut med båten :D

Julia

Wow vilka fina bilder! Måste fråga vilket objektiv du andvänder då jag själv har canon eos 600D? :D

klara ericsson

Cool design!

Hanna Sundin

Superfin blogg! Älskar dina bilder jättemycket! Hoppas du har en fortsatt trevlig dag framför dig!
Kram <3

Josephine

Fin bild :)

anna

va händer imorgon då?

- Caroline

Fin bild :)

Elina

sjukt bra du fotograferar!

Vendela

Vilka fina bilder du tar!!

Emma - The one and only

super fin bild:D

Em.

vilken superfin bild :D

Emelie

Jätte fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: