by amanda

| Natur
Godkväll kära vänner. Igår åkte jag ner till Simpnäs för att träffa Matilda, vi satte oss på piren och efter en liten stund kom Christian, Gurra och Jonte. Vi satt och pratade en stund innan jag och Matilda gick hem till henne, spelade kort och hade det trevligt med hennes mamma. 
 
Jag började jobba klockan 2 idag så har legat och solat i någon timme. Sen åkte jag till jobbet och nu har jag nyligen kommit hem. Tänkte sätta på några avsnitt av Pretty little liars som jag har missat och sen bänka mig framför Hart of Dixie. Har inte alls någon lust tilll att göra något annat ikväll. Men jag hoppas ni har haft en toppen dag, kramis
|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad gott med smultron!!

Louisefoto

Så fin bild :)

kaffehörnan

Vad mysigt du haft det, otroligt fin bild du delar med dig

Filippa Wallin

Så finbild, ser gott ut dessutom!
sv: Härligt att höra! Ibland kan det ju vara kul att jobba också! Kram kram!

elle

mysig bild btw, love smultron hah!

Inga-Linn

Sv; Tck detsamma, jag älskar smulltron!:)

Helen

Åh gud så gott :D

Ellinor

SV: jaa! :D

Ser gott ut! :)

LORISSA LOVEBOMB

Det låter ändå mysigt med en lugn kväll :)

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Din bild var också jätte härlig och somrig!

Terese

Åh så gott och fint!

sv; Härligt att höra ju! Det är bara bra här med!

amalias.se - frilansfotograf

Några planer för veckan?
Bloglovin byte?
Puss

tovenorin

gillar din header! Vad har du gjort idag? :)

Lalitta

-Tack!

Fin bild!

sandra

Ibland kan det vara skönt och bara sitta hemma och kolla på serier :)

Clara

Vilken härlig bild!

Malin

mysigt! fin bild:) <3

F R I D A - M A R I A

Härlig sommarbild!

Ida

Gott!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: