by amanda

| New in, Vardag
Här är min nya klänning, vad tycker ni? :)
 
Hej vänner. Jag stängde caféet igår så när jag kom hem var jag väldigt trött, låg hemma och kollade på Hart of Dixie hela kvällen. Idag började jag 12 och slutade 17, nu är jag hemma och tänkte kolla några fler avsnitt medan jag väntar på middagen. Vad som händer ikväll är väldigt oklart, men jag hoppas ni har haft en jätte bra dag ♥
Louisefoto

Så fin :)

Terese

Vad fin!

Linda [fotoblogg]

Så snygg! Hur mycket kostade den? :)

lydiamolins.blogg.se

SV: :)

Vad händer imorgon? Fin klänning :)

Malin

fin klänning:)

Inga-Linn

Sjukt snygg, härlig färg!;D

Ida

Fin!

♫♪ sandra

fin!

Emma - The one and only

vilken snygg! Vart är den köpt?:D

ViktoriaCaroline

Fin klänning :) Ja jätte mysig kväll hade vi :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad fin! :)

Caroline

Den klänningen är ju så fin! :)
Kika in och följ min blogg om gillar: inredning, mode, hälsa och skönhet!:)

Emelie

Shit vilken snygg klänning! Tror den passar dig ;)

sv: Visst är det grymt?! Motiverande liksom :)

Evelina

väldigt fin klänning!

Lalitta

Jättefin!

M

Jätte fin klänning :)

l i n n

Älskar färgen på den! :)

Filippa Wallin

Älskar färgen!
sv: Det går framåt, mår mycket bättre nu än förr! Själv då? Kram på dig!

Emelie

Vad fin!
Sv; Tack så mycket :)

ida|foto

ja verkligen :) Vilken härliga klänning!

sandra

Åh vilken fin klänning :)

sv: ja jag ska försöka få med min lillasyster :P

elle

Jättefin va den! :)

Kaffehörnan

Jättesnygg klänning

anna

åh tackar :) fin klänning

Madelene

snygg ! :)

- Isabella Huynh

snygg klänning :)

alice

simpel & så snygg! :)

felicia

Fin :)

Linn

ÄLSKAR FÄRGEN. ♥

Tack så mycket :D

Super fin klänning, vart kommer den ifrån? :)

F R I D A - M A R I A

Underbar färg!

KMStyle

jättefin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: