by amanda/svar på tal

| Resor, Svar på tal, Vardag
terese: kan du snälla förklara hur man laddar upp flera bilder samtidigt! det går inte.. tack<3
Svar: När du ska lägga in en bild på bloggen så trycker man ju först på "Välj bilder från din dator" och när du har gjort det så kommer du antagligen in på en mapp där du har bilder. Och då markerar du, alltså drar med musen över de bilder du vill publicera eller så kan du hålla ner Ctrl knappen på tangentbordet medan du väljer vilka bilder du vill lägga upp. Det är väldigt enkelt, jag hoppas att beskrivningen hjälpte och om den inte gjorde det så får du höra av dig igen. Kramis ♥

Hej vänner. Jag befinner mig fortfarande i Rhodos. Det här inlägget är tidinställt men förhoppningsvis har jag det jätte bra i utlandet med tjejerna. Jag kommer hem på onsdag igen, då kommer det att bjudas på massor med bilder. Jag hoppas ni har det super bra. Kramis
Sarah Persson

Åh rhodos, vad mysigt! :D

Helen

De där ser så himla underbart. Exakt va man tänker på när man tänker på svensk sommar.

Tove

Åh vilken härlig bild!!

Olivia Magnusson

Så fin bild!

sv: hihi,taack :D
kramis♥

Inga-Linn

ÅH, vad härligt att va utomllands!!!

Clara

Så vacker bild!

Kajsa

Sjukt fin bild!

Isabell

Vilken fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: