by amanda

| Natur
Igår kväll drog jag hem till Helena, hängde där en stund innan vi åkte till Linus där han, Matte, Eje, Erik, Viktor och en till kille var. Vi krökade, spelade kort och hade det trevligt bara. Jag och Helena drog vid 2 på natten och så sov hon hemma hos mig. Idag började jag jobba vid 12 och fick gå lite tidigare idag från jobbet. Kom nyss hem, har huvudvärk ännu en gång men försöker få i mig lite mat. Ikväll är det spelning på mitt jobb så jag ska dit igen vid 8 för att sitta vid inträdet och ta betalt. Det känns lite halv kul för kommer jobba till 23 men det är bra med pengar :) Hoppas ni får en fortsatt bra dag. Puss&Kram
Emelie

Älskar dom där bilderna, superfina :D

Riktigt fina blommor! :)

Julia

så fina bilder! :)

Sofia

jättefina bilder!

benedit ♥

fina bilder! :)

sv, vad jobbigt :/

Sarah

Vad tråkigt med jobb, men cash is kung! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att det gick bra att jobba! :)

Moa

Fina bilder :)

Emma - The one and only

super fina bilder:D

♫♪ sandra

fina bilder :)

Vendela

Sv; Tack så mycket! Måste bara säga detsamma, du tar välldigt fina bilder verkligen!!

Emmy

Åh vad länge du jobbar, men pengar är ju bra att ha så! Hoppas du slipper ännu mer huvudvärk...

Kaffehörnan

Tingeling vad mysigt du hade

Nathalie Tegelstam

åh vilka fina bilder :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilka fina blommor!

frida

Fin design, och fina bilder :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

fin bild

RockBarbie

Tack så mkt, fina foton! :D

Molly Bergström - MOOOLLYS.se

Hihi aa :D fina bilder!

Tove

Jättefina bilder :)

linah brown

vackeert:D

Matilda Johansson

Svar: Haha, tack ;)
Fina bilder! :)

Felicia

Jättefina bilder! =)

Hoppas du får en bra kväll!

Milina

Härliga bilder :)

Sofia

fina bilder :D

Jojjo - My World

Vackra bilder! ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: