by amanda

| Vardag
Jag har precis kommit hem från jobbet, har lite små huvudvärk igen men det går nog över snart. Jag var på resturang igår med farfar och Carin och sen tog jag det bara lugnt, precis som jag sagt att jag skulle göra. Och ikväll har jag planer på att hänga med folket här ute på landet men det blir senare ikväll eftersom Helena slutar halv 9.
 
Förresten så dog min mobil helt plötsligt idag, utan att jag gjort något speciellt med den. Den har legat och vibrerat konstant hela dagen och haft massa färger som bakgrund hela dagen. Efter det dog den för att den inte hade batterier och nu har jag fått igång den igen men kolla skärmen! Telefon problemet fixar sig nog när jag kommer hem till stan på söndag. Någon som varit med om liknande?
 
ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Min mobil krånglar också, fattar inte :O

Ping Lowhngren

Oh tack ska du ha! :D Det kommer blir nog en heldel bilder nu ett tag C:
- nej va segt att din mobil e paj DD:

Kajsa Johansson

Hm.. vad konstigt det låter med mobilen :/ hoppas att det löser sig!!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Något sånt har jag aldrig råkat ut för!

Cajsa Lindahl

nej men va konstig den har blivit! :O

sv. eller hur!? :D

Nathalie

hoppas mobilproblemet löser sig!

sv: jaha okej, jo då min sommar har varit bra :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

oj, såg inte så bra ut.

Julia

har aldrig varit med om det där men hoppas det fixar sig :)

♫♪ sandra

nåt sånt har inte hänt min telefon, men prova starta om den :)

lydiamolins.blogg.se

SV: Aaa!

Oj vad konstigt!

Elin

Var gärna med i min blogg och träna om ett iphoneskal.

Allt bra?

benedit ♥

nej vad jobbigt! min mobilskärm är randig fast på bredden, och det är typ tjocka ränder i olika nyanser av svart/grått när den är fulladdad... men det stör inte lika mycket som det du har fått haha! :o

sv; tack så mycket! :D

Tilla

Jobbigt med mobilen! :/

evvis

härligt blogg :D

Molly Bergström - MOOOLLYS.SE

Godnatt och sov så gott så hoppas jag att din lördag blir bäst! :D

Ping Lowhngren

Min kompis råka tappa sin mobil o då slutade touchskärmen funka men han fick ingen spricka :(

Moa Kandelin

Vad konstigt :(

sofia

tack :) <3
konstigt att de har hänt din mobil!

Matilda Johansson

:)

Celine

Vad konstigt! Fast det ser coolt ut iaf haha!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: