Tips om en bra blogg

| tips
Bilder
Jag har många gånger sagt att jag tycker att bilderna i bloggen är viktigare än texten. Och det håller jag fast vid. Det finns inget tråkigare än bloggar utan bilder, eller dåliga bilder som mobil eller webkamera bilder. Det är okej ibland, men inte hela tiden!
 
Texten
Det borde inte vara för mycket text, i alla fall inte om man inte skriver om något speciellt. Och använd alltid stor bokstav, punkt och komma tecken. Annars blir det bara jobbigt att läsa.
 
Designen
En snygg design är mycket roligare. Den behöver inte vara avancerad och värsta satsar designen, men en snygg och enkel är roligare än till exempel designerna som blogg.se erbjuder. Det finns massa gratis designer på olika sidor som man får låna, sök på google.
 
Uppdateringen
Jag ska inte säga att man måste uppdatera flera gånger om dagen för det gör jag inte ens själv. Men en regelbunden uppdatering och ett inlägg om dagen krävs för att man inte ska tappa läsare.
 
Lycka till ♥
 
 
 Nummer 2 på listan, dock printad för några dagar sedan.
 
I D A ♥☺

Vad roligt!

Sv: sitter lite vid facebook, vid mobilen o så och bara tar det lugnt :) själv? :D

Fanny

Sv; Okey, klar. Blev nr 289 :)

Håller helt med om det du skriver! :)

syns du inte så finns du inte!

Bra tips :)

PING LOWHNGERN

oh gud grattis Amanda!!^^

Canan Zanyar <3

tack gumman!
åh eru på blogg toppen?!
Fan vad niice! ;O

kaffehörnan

Tack så mkt, har en del roliga bilder
Gud vad roligt du ligger så bra, de är du värd

Jessica

Vad gör du då finis? :D

isabella isaksson

Vad ska du göra idag då? :) <3

J o j z y ♛

SV: Tack så mycket ! :3

malva

- det är bara bra, själv? (:

Linda- Smokeyeye!

Bra tips, håller med dig :)

Lillablå♥

Varsågod :)<3

M A T I L D A ♥

sv. igår så hade jag städat rummet + rensat lite och sedan tränat en del :D Vad gjorde du igår?
KRAM

emma

Tack så mycket!

S

Jag tror du har rätt i det du skriver :) Och ja, bilder gör alltid allting roligare.

Nathalie Nyrén

Bra tips hörru! ;D

Lina

Hej!
Var med och tävla om ett presentkort på Joli! Mer info om tävlingen finns inne på http://jolii.blogg.se !
Direktlänk : http://jolii.blogg.se/2013/january/vinn-ett-presentkort.html
Ha en riktigt bra dag! Kram!

Johanna

Fin blogg! Allt bra? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: ja det var den verkligen. Men jag hade inte förväntat mig att den skulle vara så sorglig haha

LINNEA

sv; så lite !
allt bra idag? kram<3

Elin Sandelin

sV: taack :D

Elin

Vad kul :D

Sv: Okej, jag var på ikea :D Allt bra med dej idag? :)

Daniela

Söt blogg! Allt bra? :)

Beatrice jakobsson (foto)

Visst är dom! :D

♫♪ sandra T

bra tips :)

LindaViola - mamma till två!

Håller med dig på alla punkterna :)

hanna

ja det tycker jag också, mycket bättre än vad jag trodde faktiskt :)

Matilda

jättefin blogg!, Hur mår du?
kramkram :)

kul att du är med där, på listan! :') <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Varsågod :)

WhoIsThis

bilder nr1 o massa uppdateringar :D

S

Svar: Doftljus är super, i alla fall om man har en pojkvän som fiser. Och annars med, I guess..

' elin ~ wild, young and free.

sv : kom precis hem från skolan och ska sätta mig och plugga, dudå? :)

☆Z I N J A☆

Vad bra tips!

tankar och känslor

Hej! Bra blogg:)
Nu kan du vara med och delta och bli veckans blogg! Kolla in min blogg ifall du vill vara med :)

LindaViola - mamma till två!

sv; haha, den är gryyyym :D

' elin ~ wild, young and free.

sv : haha okej, vad ska du göra ikväll då? :)

ebba

sv; ja :)

merei

själv tycker jag text är viktigare än bild men vi är alla olika! kram!

Rebecca

Håller med till 100% :)

I D A ♥☺

Sv: okej vad roligt! :)

Behiye

Tack! Va kul att få vara på andra plats :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

tack kul att du tycker det:)

Frida

SV: jo det är bra!

hanna

hehe tack tyckte jag också :D

Fanny

sv: Jo det är bra, är lite trött bara! :)
kram

I D A ♥☺

Sv; har mest kollat på 9O21O och High School Musical hih :D själv? :)

M A T I L D A ♥

sv. va kul, gott med fika :D

Fanny

Sv; Tack! :)

hanna

ja den var fin, jag har en liknaden :D

Liinn ♥

Bra tips! :D

Emelie

Bra tips :)

M A T I L D A ♥

sv. det är ju mest dom som visar ett dåligt intryck jag börjar störa mig på, hehe

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Inte mycket, du då? :D

' elin ~ wild, young and free.

sv : okej nice. vilken? :D
kom precis ut ur duschen :)

Angelina

sv: haha jaadu.. :P som sagt alla tycker och tänker olika :P :) men jag måste se den iaf!! :)

F E L I C I A

ja, älskar pizza! började du skolan idag? :)

hilda fromm

Nu är vinnaren av det tecknade porträttet upplagt! Gå in och se om det var just du som vann! :)
Kram

Matilda

SV: Ja mår bra :) vad görs?

I D A ♥☺

Sv: ok! :D

louise

Hej så grym blogg du haar!! :))
btw. glöm inte kolla på min blogg!11

Filippa & Talia

- chillar!
allt bra? :)

EMMAS!

kul:D

M A T I L D A ♥

sv. hehe, haft en bra dag då? :)
KRAM

Lillablå♥

Jag är med min bästavän självdå? :)<3

syns du inte så finns du inte!

roligt att du ligger bra till :)

Johanna

Vad kul :)

FlizanLizan

sv: videon e ny den släpptes igår :P

PING LOWHNGERN

för att du kom med på listan ahha!^^

PING LOWHNGERN

hahha det var så lite ;)

Matilda

Hejsan!
Håller på att få igång mitt företag med egendesignade shorts och känner att jag skulle behöva en omtyckt bloggerska att ha ett samarbete med :) Skriv gärna ett mejl eller en kommentar till mig om du är intresserad där du beskriver dig själv och antalet besökare på din blogg så kan vi diskutera om ett samarbete är intressant och hur det i så fall ska gå till :) Här kan du se lite av vad jag gjort: http://missbuttercup.blogg.se/2012/june/missb-designs.html#comment

Mirella .

bra tips :)

hur hög är din statistik ungefär :)

ninni

grattis :D

a

håller me dig i inlägget, speciellt om bilderna ja tål inte riktigt "fotobloggar" som har en blogg som innehåller enbart kamera/webbcams foton som ä suddiga osv ja förstår mig inte på de

Matilda Johansson

Svar: :)
Du har helt rätt där, tid krävs ochså för att svara på alla kommentarer och skriva ihop bra inlägg, lite svårt när man har assor i skolan :p

Frida

Bra tips! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: