There is a difference between giving up and knowing when you have had enough

| Djupt
Jag vill inte låta negativ eller tråkig, men jag har funderat en del på senaste tiden. Och jag har insett att jag är väldigt trött på mitt liv. Det känns som om jag gör samma saker hela tiden, umgås med exakt samma människor, hänger på samma ställen osv. Det känns som om det inte finns någon varitation, som om det är samma vecka efter vecka. Jag tror att jag skulle behöva ett miljö byte, kanske åka som utbytesstudent ett år. Men jag vet inte om jag vågar lämna min trygghet. Men jag vill ha någonting nytt, något spännande och roligt. Något som ger mig en anledning till att gå upp på morgonen. Jag börjar bara verkligen bli trött på allt, och jag hoppas verkligen att känslan försvinner snart.
Ping Lowhngren

mjo spelar ibland med min kompis Julle^^

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Tack Amanda! Du blir bara sötare & sötare för varje bild! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack vännen, betyder mycket att du skriver så

merei

:(<3

Emma

Hihi!
Om du läst min blogg förut så vet du att det var mina första länkbyten, genom tiderna på min blogg :) Annars skriver jag km konståkning, självförtroende, mode, vardag och mina knasiga idéer och projekt som bloggtidningen.. Hahah:)

Kram

Ella - Hobbyfotograf ♥

Tack för att du är med, lycka till!:)
Allt bra med dig?:)

Carolina

Gör så :) as bra <3

- behuy -

Godmorgon :) hoppas du har sovit gott!

Klara

Förstår vad du menar. Inget förändras liksom allt bara går om och om...

sV: Vad bra då :D Jag mår också toppen :D Vad händer idag då?
Kram på dej

marina

sv. :)

Precis som du känner har jag känt i ett par år och det är verkligen en tråkig känsla.

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

Nina~

Godmorgon!
Har du sovit gott inatt? :)
Kram & ha en bra dag!♥

Nina~

sv; ja det har jag :)

Filippa & Talia

- Jag med, haha!
Händer idag? :)

Melinda Nyrén

Ja det var mysigt!
Planer inför ikväll då?

anna

aha jo samma här blir en lugn helg :)

förstår hur du känner dig, kände mig så för ett tag sedan med,

Jessica

Hihi tack så mycket fina du :D

S

Våga ta steget och göra något nytt, som du känner för. Det är alltid värt det :)

anna

mitt svar kommer nog låta hemskt. men ja hade två tjej kompisar å ja kände att ja hörde inte dit längre, de va samma saker som hände, samma saker som sas å ja sen verkade de inte ens som dom ville träffas. Så de kändes inte som de hände något, först å främst tala ja me dom två vännerna å sa att ja vill hitta på andra saker å nya saker, men dom brydde sig inte, eller ja hörde inte ens av sig så till slut sa ja upp kontakten, Egentligen är de nog samma sak nu att de är samma saker å inget händer mig just nu jobbar ja så mycket så på vardagarna hinner ja inte tänka på de, de ä nu på helgerna tankarna kommer å de har ja inte hittat någon botning för än

marina

sv. Det är inte alls lätt att göra något åt allt man är trött på och vill. Lite har val ändrats, men det finns så mycket mer jag skulle vilja göra och ändra på som inte går just nu.

sv; aa : <3

♫♪ sandra T

fin bild!

sv; detsamma :)

anna

jo precis, men vet inte om ja gjorde rätt heller sådant är ju så svårt. men ja skulle också vilja testa på något nytt som att au pair eller något sådant men vet inte om ja vågar.

LindaViola - mamma till två!

Om du verkligen vill så tycke rjag du antingen skall åka som utbytesstudent eller köra på aupair något år :)

anna

jo får kolla upp de :)

har du långt kvar i skolan :)? om inte kanske du kan kolla upp de å ha de som plan efter skolan eller någon liknande grej :)

♫♪ sandra T

kul att du tycker det :D

Carolina

Ohja :)<3

LindaViola - mamma till två!

sv; Tror det finns språkresor man kan åka på då :). För att bli bättre på engelska :). Så då åker man iväg utomlands med ett gäng andra skolungdomar och så :)

Elin Sandelin

sv: taack :D

Emilia

fin bild !

Jessica

Vad händer idag då? :D

Carolina

Bio :) själv? :)<3

LindaViola - mamma till två!

sv; men kolla upp det, jag vet inte riktigt hur det fungerar. Vad är det du läser på gymnasiet?

F E L I C I A

känner exakt likadant. :(

Ida Nilsson

Jag tror att det är betydligt fler än du som känner så. Det kan jag göra många dagar också.. Jag tror att det är nyttigt att åka iväg utomlands för att jobba ett tag, det är någonting du aldrig skulle ångra!

M A T I L D A ♥

Att åka som en utbytesstudent skulle nog kunna vara bra faktiskt! :)

Angelina

sv: tack :)

Carolina

Ja, blir som typ andra dejten ;)
Jaha mysigt! Själv eller? :)<3

LINNEA

sv; jodå de är bra :)

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Packade för att jag skulle hem till pappa :)

Talia och Filippa

fin header :)


Nu har jag "Veckans blogg" i bloggen. Kika in för att se hur du är med och tävlar om 1 inlägg med din header, länk och kort beskrivning av din blogg, samt 3 länkningar till i olika inlägg!

http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

Ping Lowhngren

Cod mw2 elr 3an :)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Sanna

Sv: mina löften är att träna lite mer och satsa på ett seriöst förhållande, haha lite skumma men aja:)

hanna

så är det jämt ska jag säga, man kan inte göra samma saker för länge då blir man uttråkad och så behöver man en förändring sen tröttnar man på en förändring och vill tillbaka till det gamla haha så är det för mig haha :d

tina

fin blogg:)

Alice - bilderbyalice

vad fint hår du har!

Popkungen

Frågestund om Michael Jackson på bloggen. Fråga något gärna. :) Hör av mig med en kommentar när svaren är uppe på bloggen.

S

Svar: Svårt att säga. Det måste man ju känna efter själv.

Johanna - vardag, foto & innebandy

allt bra idag`? :D

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Yes :D

Ping Lowhngren

jaha! hahah fast det är ju typ ett evighetspel xd

Angelina

behöver en förändring i mitt liv jag med.. antingen gör jag samma saker varje dag eller så gör jag inget alls... :/

Filippa & Talia

- fin bild!
Allt bra idag? :)

cassandra gigel

sv; tack sötnos :)

Angelina

sv: ja verkligen!! :/

cornelia

Fin bild! Hur mår du? :)

Angelina

sv: ja träffa nytt folk kanske? :) fast just nu har jag inte sådan lust med det för jag är inte på bästa humör och är småsjuk.. Men du kanske är på sådant humör?
Gör saker som du inte brukar? :) Pyssla, lös sudoku, gå på fester, börja äta nyttigt tills du riktigt längtar till det onyttiga? haha jag vet inte x)

cornelia

Härligt, jag mår braaa! :)

Fanny

Hoppas att du känner dig mindre less på allt snart. Det kan ju vara så i perioder!
kram

Ping Lowhngren

hhahaha well.. xD ;)

Filippa & Talia

- Varsågod!
Görs? :)

Angelina

sv: jag är bara lite förkyld :) och orkar inte göra så mkt just nu för jag är så less på min sambo.. går FÖR MKT upp och ner just nu.. vet inte hur länge till jag klarar.

F E L I C I A

ja.. :/
allt bra annars?

' elin ~ wild, young and free.

sv : haha ja men det var kul :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: