Mina mål under 2013

| Vardag
Jag hade inte tänkt att ha några nyårslöften i år, för jag minns knappt mina från förra året. Men jag har några mål i alla fall.
 
Komma igång med träningen
Resa utomlans
Skaffa ett jobb och spara pengar
Satsa på skolan
Utvecklas inom fotograferande
Filippa & Talia

- bra nyårslöften faktiskt!
Jag lyssnar också på musik!
Musiktips? :)

F E L I C I A

jo tack! bra faktiskt :)
älskar dina nyårsmål :)

Fanny

Låter som bra mål! :)

Angelina

sv: haha jag är 18 :)

Elina

Det var bra mål! :)

Ping Lowhngren

inte riktigt på samma säg tror jag^^ fast jag e inte en nörd så jag vet inte xD spelar ibland emd min kokmpis C:

Linn & Emilia

Sv: Med oss är det super! Planer för imorgon vännen?
Kram från oss! :D

Angelina

sv: som sagt det finns många väldigt bra stunder och väldigt många dåliga stunder.. jag har faktiskt ingen aning varför vi bråkar ibland. jag tycker bara att han är så omogen och fjantig även fast han är 22 år. vi kanske inte ska vara tsm, jag vet inte.. vi får se vart det leder :) tar en dag i taget :) vi har trots allt varit tsm i ca 2,5 år nu så :)

Filippa & Talia

- japp, jag har spotify! Hur gör man det haha? :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Vilka bra nyårslöften! :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Jag vet folk som har gjort det och de tycker att det har varit värt det :)

I D A ♥☺

Sv: varsågod! :D <3

Max Larsson

Jag kan gärna åka med på din resa :-D om man får?

FlizanLizan

sv: händer ikväll? :D

Ping Lowhngren

jaa eller hur! :DD

sofia

chillar hos kusinen, dusj? :D <3

anna

aha ja de va ju ett tag kvar, har du några kompisar långt bort? i sådanafall kan man ju sticka dit någon helg eller så då kommer man ju lite bort ifrån allt :)

Emma - my blog, my life

super fin blogg! Bloglovinbyte?:D

I D A ♥☺

Sv; Tack så jättemycket! :D

anna

haha okej låter skönt att hon bor lite längre bort då :)

sofia

okejj :D <3

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Δ sara

cool header! hur har du gjort den som? :)
Du får gärna vara med i min Veckans Blogg tävling! http://sarairene.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-.html#comment
Ha en fortsatt bra dag! :)

marina

sv. Tack så mycket. :)

Emma - my blog, my life

sv: har lagt till dig nu! Din tur:D

Enya♥

Bra mål! :D

sofia

joo :) <3

Emili

Söt du är tjejen!
Kolla gärna in min healthy lifestyle/ fashion blogg! Mitt mål är att inspirera tjejer till en nyttig och välmående livsstil! Släng gärna en kommentar om vad du tycker! Hade uppskattats enormt mycket :) puss och kram!

' elin ~ wild, young and free.

sv : vet inte får se :)

LindaViola - mamma till två!

sv haha, tack :)

Juliaa

bra grejer!
sv; okej ;) jag börja när jag var 16!

Sanna

Jag ska Satsa på ett förhållande, innan har jag inte riktigt varit redo efter umgåtts med fel killar. Men nu ska jag satsa!
Haha du kanske inte fattar men hoppas de:)

Mohammedi's | Art, model & designer

Öka din statistik! En speciell ''Veckans blogg''.
- Synas på min blogg i ett inlägg framför 1400läsare. + I menyn i en hel vecka!
+ Synas på kissies blogg - bloggcast och en till känd blogg (feedy.se) Direkt till tävlingen:
http://mohammedis.se/2012/december/lucka-18-tavla-och-vinn-manga-med-lasare.html

Jenny

Kul att se vad andra har för mål! :)

F E L I C I A

ja! :D vad händer imorgon? :)

' elin ~ wild, young and free.

sv : jorå, fast jag förlorade alla matcher för att jag råkade skjuta ner den svarta bollen lol :(

SV; varsågod :) <3

Enya♥

Sv; tack! :)

Enya♥

Sv; hihi :)

Angelina

sv: ja jo jag får väl det :)

Filippa & Talia

- men vilken hemsida går man in på för att kopiera musiklistan? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Angelina

sv: :) sj då har du någon kille? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Kollar på stjärnorna på slottet, själv?

Angelina

sv: aha okej, ja sånt kan verkligen vara svårt ibland :/ vt sa du upp kontakten då? nått dumt som hänt?

MADDISENJ

bra mål där tjejen!

SV; najs! :) <3

Filippa & Talia

- jaaa, nu fattar jag!
Här är länken ---> http://open.spotify.com/user/missgrainger/playlist/01OJA064zeElBSgGaUqINc
;)

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, det är ganska bra faktiskt :).

F E L I C I A

använder du löshår? :) känns som du fått väldigt långt hår :)

SV; hehe :D <3

hanna

ja eller hur, tycker jag också, hehe tack, vilka bra mål du har tycker jag!:)

Filippa & Talia

- aaa, jag vet!
Men jag har över 200 låtar på "Starred" haha ;)

Carolina

Jaha mysigt :D <3

Klara

Hoppas du klarar målen :D

Juliaa

tack!:)

' elin ~ wild, young and free.

sv : yeah, vad gör du nudå? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

EVELINA

sv:hihi :D

EVELINA

sv: haha ja :D kom och tänka på SJ reklamen som brukar gå på TV:n då haha :)

hanna

hehe så lite så , tycker det är bra att ha mål :D

FlizanLizan

sv: hehe okej, jag bara chillar ikväll :P

Filippa & Talia

- haha, aa!
Görs? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; det var det ocskå :D

sv; jag har varit med evelina idag! dudå? :D <3

' elin ~ wild, young and free.

sv : pratar med några kompisar på kik :)

Ida Nilsson

Vilka bra nyårslöften. Hoppas du lyckas! :)

Alice

Fin blogg! Blogglovinbyte?:D

Helen

Dina mål lät inte helt fel :)

Emmelie

Mycket bra mål! Bättre med mål än nyårslöften :) ha en fin dag!

Sanna

Sv; jo precis, båda måste hu vilja annars går det inte :)

Tilda

Sv: Tack ;) Hur har ditt lov varit?

Kaffehörnan

Vad roligt och läsa

Vilma

Fin blogg, allt bra?:-)

sandraaway

allt bra? :)

Katrin

Fina bilder! fin blogg! du är fin!
Precis som en blogg ska vara! :)

LÄgg gärna en komentar till mig ! :)
http://kaatrinskoog.blogg.se/

kram!

FILIPPA

du tar jätte fina bilder! bra mål, hoppas du lyckas! :) kram

Max Larsson

Jag kan gärna åka med på din resa :-D om man får?

filippa

bra mål!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: