I can't keep being your second choice, not when you're my first

| Djupt
 
M A T I L D A ♥

sv. va bra :D ja jag hade också en bra dag :D
KRAM

elle

Tack! Fin bild :D

♫♪ sandra T

fin bild :)

Helen

Fin bild på dig! och djupa ord i rubriken!

WhoIsThis

truee

I D A ♥☺

Fin bild!

Sv: tack så mycket :)

M A T I L D A ♥

förresten, fin bild :D

sv. taack ;D

Moa

Fin blogg!
Kika in min :)

basebollivet.blogg.se

Vilken fin julbild på dig och fin gran in the back.

Svar: ja jag trivdes med min utbildning. vad är du sugen på att plugga sen då?

marina

Allt bra med dig idag? :)

Cajsa

haft en bra dag?

Emma

Wow vilken fin header!! Kika gärna in på min blogg för att läsa om min dag, outfits, collage, tips, skönhet och massa mer! Puss:)

sandraaway

Hoppas du hade en bra dag! Har du haft något speciellt för dig? ♡

Jessica

finis! :D

merei

fina du!

julia

Vad fin blogg du har!

Caroline Lindfors

Fin blogg!

sofia

sååå söt bild :D <3

anna

fin bild på dig :)

filippa

tack så jättemycket!

Fin bild! :D

basebollivet.blogg.se

Svar: Svårt att veta vad man ska göra sen. Brukar ju vara gynnsamt att ta en paus efter gymnasiet också.

- Caroline

fin!

sv; Tack så jätte mycket :) <3

Peppbloggen

Vad fin du är! :D

Allie

Fin bild!!

Josefinesbeauty.blogg.se

Jätte fin blogg. Trevlig helg på dig, kramar från mig!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: