Hur ska jag kunna gå vidare från dig när jag inte vill något annat än att stanna kvar?

| Djupt
emilia

du är så fin amanda!

M A T I L D A ♥

Fina du !

Nathalie Nyrén

Ja jag ska nog göra det :D

Hoppas att du haft en bra start på det nya året!

PEppbloggen

Sv: åh så bra!! Min nyårsafton var också bra :D

Som du kanske märkt så har vi haft det lite dåligt med uppdatering på sistonde.. men nu är vi tillbaka efter jul och nyår och kör igen!! hoppas du kikar in mer gånger för det finns mycket som det bjuds på! :)

FlizanLizan

sv: det vare oxå hehe :D

bexollila.

hejsan finis :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Har det hänt något?:(

Nathalie Nyrén

Taack :D

Super fin bild!

Nathalie :)

Sv: jo, samma här! :D haft en bra dag? :)

bexollila.

allt bra med dig goding :D ?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tråkigt vännen, men jag är det för ditt bästa så<3

Tove Johansson

Fin blogg :) Kika gärna in på min och kolla lite :D

bexollila.

vad skönt, jo de e bra med mig med :D

Hannah

Fin blogg! Vilken är din favorit årstid? kram :)

bexollila.

hehe ja var gärna med och ta chansen att få en shoutout :D

Inga-Linn

Du är fin, det är du verkligen!:)

M A T I L D A ♥

sv. men du är finare, hihi :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Klarar du dig?<3

Jessica

Vad har du gjort idag då? :D

Angelina

sv: så lite så :)

Juliaa

jaha :D är det bra!?

hanna

vad har du gjort idag då?:)

hanna

ungefär samma här, får se om det kommer hända nå intressant sen :)

Juliaa

nice1:D måste testa mitt!

patriciac.blogg.se

sv: Men åh, det är klart jag bryr mig<3

Hannah

sv: sommaren för mig med! älskar dock julen :)

patriciac.blogg.se

Så bra sötan

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* :D
va göru? :)

Angelina

sv: då måste du köpa den och läsa!! :D haha :) full kö på alla bibliotek, så lika bra att köpa.. :P

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Okej, jag håller på och packar :)

SV; hihi ja. vad gör du vännen? :) <3

Juliaa

nej..
har inte haft tid.:)

♫♪ sandra T

sötis!

patriciac.blogg.se

Sv: tack Amanda, det var fint sagt<3

madde!

sv: inga problem! tack:)
guuud vad fin du är!♥

sofia

okejj, jaoo, ska till min kusin imorron och vara där under helgen :D <3

bexollila.

men de va då fan va alla ska klaga på mitt ig namn.., RebeckaLinneaOllila - förnamn mellannamn och efternamn...

merei

inget att tacka för fina du!

WhoIsThis

<3

Ping Lowhngren

var had du för ögonfärg? :D

sandra

sv: tack detsamma du :)

åh jag känner igen mig på din rubrik.. /:

M A T I L D A ♥

sv. tur att jag aldrig ljuger då :D

Alex Julia

Snygg header:)
Ta gärna en titt in på våran blogg :)

KramKram

- Caroline

sv; hihi :) Hur har det nya året startat då? <3

Jessica

Okeej, kul! Vad blir det för film? :) Jag gör inte alls så mycket :)

MADDISENJ

Tack så jättemycket! hoppas du fått en fin start på nya året

bexollila.

vinnaren av shoutouten är dragen och ny omgång uppe direkt - blev det du? - http://www.nattstad.se/bexollila?id=6023357

EVELINA

sv: hihi :D

Linnéa

Snygg blogg! :D Inte skulle du ha lust att slänga in en eller kanske fler frågor på min frågestund? :D Hahah, känner mig lite fånig som skriver såhär till dig som kanske inte ens läser min blogg. Men jag vill ha frågor! :( (desperat, förlåt)

Lillablå♥

Tackar! :) <3

Peppbloggen

Sv: Åh, tack så jättemycket! Det uppskattas verkligen! :D

Hopas allt är bra med dig fina du!
KRAM

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

hanna

hehe :D

bexollila.

ja ska du va med igen eller ? du följer ju redan på instagram så ba skriva att du e med ju ^^

Sandra | Fototokig student

Vad tråkigt att höra :( Hoppas att du får en bättre fortsättning

Vad ska du hitta på imorgon fredag då?
Kram

S

Coolio! :) Fin bild.

bexollila.

jasså du vill inte följa mig :( alla klagar på mitt ig namn haha de e lugnt ;)

bexollila.

hehe men jag följer gärna dej :D vad heter du?

bexollila.

sådär ja :D

Ping Lowhngren

oh va fint! 8D sjukt kul färg iaf mina e typ brun svarta ._:

bexollila.

så lite så sötnos :D

bexollila.

hahah ja va ska man säga vi är ganska speciella ;)

bexollila.

jo de e bra med mig :D hur är det själv ;)?

Matilda Johansson

Svar: Tack! Vilket bra citat! :)

Maria - Min väg till fotograf

Hej! I det här inlägget har jag lagt ut mina bästa bilder från året:http://mariapalm.blogg.se/2012/december/mina-bilder-2012.html#comment och nu undrar jag vilken du tycker är bäst och finast? Det skulle betyda så sjukt mycket om du svarade på den frågan! :)

Emma

Hej kära du!

I slutet av nästa vecka ska jag slå mitt besökarrekord! 200 besökare

Jag behöver såklart hjälp. Men samtidigt kommer jag hjälpa dig. Detta är ingen tävling, så att alla som är med "vinner". Antingen: Följer jag din bloglovin, skriver ett inlägg om din blogg, kommenterar din blogg, lägger din blogg under fliken länkar eller ALLTING :D

LÄS MER:
http://emmabackberg.blogg.se/2013/january/deal.html#comment

PS: JÄTTEFIN BLOGG!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: