Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
16-åriga Pi befinner sig som enda överlevande människa ombord på en livbåt mitt ute på Stilla Havet efter ett skeppsbrott. Livet på båten blir en kamp för överlevnad och dagar och nätter fyllda av spänning, hopp och förtvivlan. När räddningen till slut kommer är Pi den enda som kan återberätta historien om vad som egentligen hände därute… men frågan är om man någonsin kommer tro honom.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Först så trodde jag inte att den här filmen skulle vara speciellt bra. Men jag hade verkligen fel, den var både bra och fin. Den innehöll bland annat drama, äventyr och humor. Tänk er att vara med och uppleva allt det där som Pi gör? Det är helt sjukt, jag kan inte ens föreställa mig hur det hade gått för min egen del. Det var så himla vackert den natten som det var blått ljus i hela havet, tänk att se det i verkligheten och kanske till och med få med på bild! På tal om tigern också, ibland blev man så jäkla irriterad på den men den var så sjukt gullig när den var i vattnet och inte kom upp. Nästan så jag också ville ha en tiger. Ni borde verkligen se filmen, och förhoppningsvis så gillar ni den.
Bild lånad från google
Lillablå♥

Mysig film :D <3

M A T I L D A ♥

Jag måste verkligen sen den, men har inga pengar för att kunna gå på bio :(

' elin ~ wild, young and free.

sv : hör av dig när vinnaren är uppe! :D

sofia

kollar på andra avenyn, dusj? :D <3

Tilda

Sv: Jodå det har varit bra :)

Jessica

Åh vad härligt! Jag var med några kompisar & hade filmkväll :)

LindaViola - mamma till två!

sv; det är lite olika, förra året körde jag i alla fall minst 2 dagar i veckan, i år tänkte jag köra på minst 3 dagar i veckan ibland blir det uppemot 5-6 dagar. Det beror lite på hur mycket tid jag har :)

Lillablå♥

Nej. Men vill se den :) <3

Ella

så bra film! :)

Livet som superwoman, Rodis!

underskattade filmen men den kankse e bra endå. allt bra?

marina

sv. tack. :)

linah brown

skiitbraa

LindaViola - mamma till två!

sv; det tycker jag låter som en bra plan :)

Lillablå♥

Får ta och göra det;)<3

LindaViola - mamma till två!

sv; härligt!

' elin ~ wild, young and free.

sv : härligt! :)

halsoprofilen

såg att du tänkte börja satsa på träingen! Kika in min blogg så kanske jag kan hjälpa dig att komma igång (:

S

Fem av fem, det var minsann inte illa det. WOOP!

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

LINNEA

sv; tack :) <3

Filippa & Talia

- ojj, gud förlåt!
Tycks om min toning? :)

elle

Så lite! :D

Åh.. min kille frågade om vi kunde se den, men ja protesterade och tyckte den verkade tråkig. Då ska man kanske ge den ett försök? :D

Angelina

sv: ja visst är de?! :D

sofia

okejj :D <3

Lillablå♥

Ja, jag såg den med min kille igår :) <3

Jeanette

håller på att läsa den där boken! :) Så himla bra.

Tilda

Sv: Aa jag tror det :)

Elin

Sv: Okej, samma här :) När börjar du skolan? :)

isabella Isaksson

sv; Härligt! :)
Allt bra här oxå! :D

Cajsa

inget...ska sova snart. ;-)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den där ska jag nog se imorgon:)

Ping Lowhngren

oh gud jag är jätte sugen på att se den filmen! :DD

nina

omg, jag älskar denna filmen. Bor i usa, så såg den för ett tagsedan, och har seriöst inte kunnat sluta tänka på den. Magiskt gjord.

I D A ♥☺

Sv: Tack så mycket :D

Jessica

Nu har jag anmält mig hihi :D

Inga-Linn

Jag såg också den filmen idag. Jag blev fett förvånad för jag trodde det skulle handla om en tjej, hah!:) Men jag tyckte den va rikgit bra!:)

Lisalundberg

Har länge funderat på att se den, många har sagt att den är så hilma bra, så får nog faraa iväg och se den :)

Lust att fråga något på min frågestund? :D http://liisalundberg.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comment

Ha det bäst!

Helen

Jag tvekar lite om jag ska se den filmen eller inte :P

Ping Lowhngren

hhahaha joo ska bara få ändan ur vagnen och masa sig till bion xD

Kelly & Ella

Hej! Nu kör vi på en ny omgång av Veckans Blogg, missa inte chansen att bli vinnaren & bli länkad inför alla våra läsare! Kram

Ping Lowhngren

jaa indeed it is! , brukar du lyssna på norlie & kkv? ;)

Johanna

Fin blogg :)

hanna

åh jag var på den bion för några timmar sen, grym film!

Jessica

Hihi tackar :D

ebba

hej fin blogg och allt bra? kolla gärna min blogg

❤Lovelis

Åh jaa den är jätte bra! Jag såg den igår! ❤❤

M A T I L D A ♥

sv. vet inte, har inte kollat där än heheh :D
KRAM

Cajsa

hihi ja..! ^^

Filippa & Talia

- tack så mycket!

Felicia :D

Bara bra här! Vad ska du göra idag? :)

Filippa & Talia

- allt bra idag ? :)

Elin

Sv: Okej vad kul, jag med :) Allt bra med dej idag då? :)

elle

Tack :D & ja, det ska ja hih!

Klara

Verkar vara en jättebra film!

Sv: Ja, hihi :)
Vad händer idag då?
kram

WhoIsThis

åh vill se den

Jeanette

sv: ja, filmen baseras på den boken :)

Isabelle - Design

Behöver du en ny design? Hos mig får du en design genom din beskrivning till ett mycket bra pris. Beställ redan idag! (:

Elin

Sv: Härligt, jo det är bra :D Händer idag då? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; det gör jag med :)

Nathalie Nyrén

Nej precis!

Åh den filmen vill jag se :)

Emelie

Jag vill se den!

ebba

hoppas du får en toppen måndag :)

Cajsa

på onsdag. själv?

LINNEA

händer idag?<3

Ida

Hej! Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, men jag har en frågestund på min blogg, skulle bli jätteglad om du kikade in och ställde några frågor. Eller varför inte lite this or that? Här får du en länk i alla fall: http://idahallgren.blogg.se/2012/december/fragestund.html
Fin blogg du har förresten!
Kram!:)

anna

har du några planer för veckan då?

emma

Super fin blogg, allt bra?:)

Esmeralda <3

Den ska jag se!:DD

anna

åh tackar :D!

va göru då?

I D A ♥☺

Den verkar vara superbra!

Sv: hihi tack så mycket :D

Kul att du är med! Lycka till:)
Hör av mig när vinnaren är dragen :)

Helen

För ja har tyckte reklamen för filmen var så konstig så trott att filmen inte skulle vara så bra.

Angelina

åh jag som skulle gå på den bion! men var sjuk så orkade inte :/ och min sambos mamma gick på den och sa att den var dålig... :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: