by amanda

| Vardag
Hej allihopa! Jag hoppas att ni hade en jätte rolig nyårsafton. Min var ganska bra, den kunde ha varit både sämre och bättre. Men först åt ju jag och tjejerna middag hemma hos Olivia, det blev kött med pommes och bearnesissås. Till efterrätt åt vi choklad mousse med hallon. Efter det körde vi "jag har aldrig" och "tjej middag" och så dansade vi och tog bilder. Runt 22 tiden mötte jag Lisa, Cecilia och Oliver i T-centralen och vi åkte till Sollentuna. Mötte Nicklas, Markus, David, Jesper, Joakim och någon mer tror jag.. Vi gick hem till Nicklas, och sen ut igen för att skjuta upp rakterer på tolvslaget. Efter en stund gick vi hem till Nicklas igen och runt halv 2 tiden så drog vi. Kom hem runt halv 4-4 på natten. Så idag har vi bara tagit det lugnt, ätit på Abbes och kollat på O.C Nu ska jag fortsätta med det men här kommer lite bilder från igår. Puss&Kram
LINNEA

sv; jodå den va bra ! din med ser jag <3 kram

Cajsa

fina och härliga bilder!:D

sv. haha jo eller snarare spännande...:P xD

Ida'

Fina bilder :) ser ut som ni haft det kanon kul och trevligt :)

Jessica

ååh, det är ju så himla bra :D Jag gör inte alls så mycket :)

Cajsa

hihi.. ^^
gillar den silvriga klänningen din kompis har....vars är den ifrån? :O

I D A ♥☺

Sv: Varsågod! :)

sv; vad bra :) <3

Juliaa

ja:DD
åh va snygga ni är allihopa!

sofia

jo, den är bra! :D <3

Cajsa

ok, synd. :( den va snygg som satan i alla fall.. ;-)

Peppbloggen

Sv: Tack så mycket! :)

Hoppas allt är bra med dig! Hade du en bra nyårsafton? :D

Manal

Hej!
Vill du vara med i min "dagens blogg" tävling?
http://justhewayim.blogg.se/2013/january/dagens-blogg.html#comment

Förlåt om du inte gillar såna kommentarer :)

Sanna

Gott nytt år eller god fortsättning kanske är mer passade hah :)
Några nyårslöften inför detta år?
Kram

Emilia Bokelund

det är helt okej här! :D

M A T I L D A ♥

Vilka fina bilder ! :D

S

Låter som en awesome kväll!

anna

tackar :D

åh härliga bilder :D!

emilia

ser både kul och mysigt ut ! :)

Filippa & Talia

- Fina bilder!
Jo, det är bra, sj? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack raring:)

Carolina

Hehe :) vad gör du?<3

ebba

fina bilder! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

vad fina och mysigt det ser ut att vara :)

Matilda Johansson

Svar: :)

Ida

Följer dig nu, säg till när du följer mig!

amanda falk

fina bilder!

Josefin

Jättefin blogg! :)

Emilia & Linn ♥

Är allt bra med dig? ♥

Carolina

Bröt nyss av en fjärrkontroll på mitten :o <3

Carolina

Vet ärligt talat inte :o jag ochbmin kille är skit chockade :o han bar mig till sängs, då hörde vi ett kraschande ljud och den gick av ;o <3

Carolina

Hahaha tycker vi med ^^ <3

sandra

sv: tack detsamma :) din klänning satt jätte bra på dig! :)

FlizanLizan

sv: hehe tack detsamma :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, det gör jag med!

Pontus Granlund (fotoblogg)

Hej, fin blogg du har!
Jag skulle bli riktigt glad om du kunde lägga en röst på min bild i en fototävling, nr. 2. Länk:
http://blogofphoto.webblogg.se/2013/january/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

Sen när du lagt en röst får du gärna kika in på min blogg och kommentera att du lagt en röst :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla:) Ja jag är såå nöjd:)

Ping Lowhngren

oh juste de gör den ju! :D

emilia

sv; aa de ser jag :)

Sanna

Sv; tack så mycket!
jag har faktiskt 2 stycken löften

Sandra | Fototokig student

God fortsättning! ♥

Har du haft en bra start på det nya året?
Kram

sv; förstår det, du bor ju endån i den största staden lixom.. klart man inte vill flytta då, men när man bor i en liten jävla håla långt ifrån allt.. så är man verkligen sjukt sugen att flytta ner :p <3

sv; haha nä, inte till stockholm :') <3

sv; Gillar göteborg mer än stockholm ;) <3

Sofie

allt bra med dig? :)

Ping Lowhngren

jaa verkinge kmr parkera mig framför soffan! ;D

I D A ♥☺

Sv: vad roligt :D vad ska ni göra då?

Cajsa

ahh thank you snygging! :D

Josefin

Grymt fin blogg, gillar dina bilder! :) Hur har det nya året börjat för dej? Kram från Josefin :)

emilia

sv; haha aa faktiskt ! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

sv: varsågod :)

sandra

sv: det var så lite så :)

Anonym

Jätte fin blogg! och du e jätte söt hihi! Skulle betyda så himla mkt om du gick in på min blogg och lämnar en kommentar om vad du tyckte:) Den handlar väldigt mkt om smink och skönhet! <3

WhoIsThis

meeen så fina ni är :D

Inga-Linn

Lät som en roligt kväll:)

SofiaSw-

Verkade roligt ju! Fin blogg!:)

Cajsa

haft en bra dag sötnos? :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

sv: det är alltid skönt! :)

isabella

Superfina bilder! :D

Sofie

sV: det är toppen med mig med :D

sofia

tack :) <3

linah

snygg bloggdesing!

sv; näe bara 3 ggr :) <3

Josefin

sv: ojdå, tråkigt att höra... Min har börjat jätte bra, kan just inte börja bättre och jag har massor att se framemot :) Hoppas du får en bättre fortsättning! kram!

I D A ♥☺

Sv: tack så mycket sötis! :)

a

va gör du då :)?

Tilda

Hejsan, jättefinblogg! Var gärna med och tävla i våran " finn ett fel " tävling. Då får du chansen att vinna en länk. Kram :)

Emilia

Fina bilder!

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Ny design ser jag, fin :)
Och fett fina bilder :D

Ping Lowhngren

Hi-5 på den! ;D

Angelina

fina bilder!! :)

Selma

Åh, va fin blogg du har! :) va fina ni är! allt bra? kram!

Simona ågren-

vad fina bilder :D

Jessica

Jaa, men visst är dom!

hanna

vilka härliga bilder :D ser ut som ditt nyår blev bra!

Tove Johansson

Gå gärna in på min blogg och kika vidare :P

Filippa & Talia

- Varsågod!
Allt bra idag då? :)

S

Det förstår jag! :)

Emma - Foto och annat skoj!

Svarar på kommentarer :) Du då?

LindaViola - mamma till två!

sv; haha, ja :)

Mathilde

Ser ut att haft det mysigt! =D

felli

det låter ju ändå som att du har haft en rätt bra nyårs afton! :)

Carolina

Illa ju :(<3 såg du oxå på bio?

Malin Wederberg

Fin klänning du hade! :)

jonna

fina bilder :)

merei

fina bilder!

LINNEA

sv; fett nice ! underbar e den hihi :D

Sandra | Fototokig student

Jaså, varför inte?

Mina första dagar har varit mysiga, varit helt ledig tillsammans med sambon.

Kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad fin du var på nyårsafton btw:)

sannas rum

Åh så härliga bilder, och vad fina ni var ! :) ❤

sofie▲

så himla fin blogg!
kika gärna in i min blogg och släng in en liten kommentar kram

kaffehörnan

Underbara nyårsklänningar



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: