by amanda / svar på tal

| Svar på tal
Anonym: Vilken Matilda träffade du? Wyness???
Svar: Nej nej :O Jag träffade Matilda Bill.
 
Yosef: fina amanda! Vi måste ha en återträff snart alla 9'or från skarpnäcksskola, du ee ju bra på fester å så, kan vi inte dra igpn värsta reunion festen <3
Svar: Tack! Ja det måste vi verkligen, vi får dra ihop något kul tillsammans. Men kanske när det är varmare ute :) <3

Bild från igår efter jag bakat semlor.
 
Vad har hänt idag? Ingenting förutom skolan.. jag slutade halv 2 och åkte hem direkt. Kollade några avsnitt av O.C och käkade. Snart ska jag möta Elin så vi kan åka och träna. Det ska bli skönt. Vi hörs förmodligen mer ikväll. Kramis
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Tror jag är lite trött och bör sova ;)

madde!

sv: okej skönt! jo det är helt okej:)

Sofia

men ååh gott!

merei

åh vad gott!

assala

Riktigt nice blogg!:)
ta en titt på min blogg med & släng in en kommentar !:)

★ E D I T H ★

gott med semlor :D
Allt bra med dig idag då?
kraaam

I D A ♥☺

Åh mums vad gott!

Sv: hehe sådär, de är rätt tråkigt ibland men de funkar ibland också ;)

Nathalie

Åh vad gottit :D

Anna Petterssonn

Åh vad gott med semlor!! dock så har jag bestämmt mig att jag ska äta nyttigare i år, kanske ska passa på min "onyttiga" dag som är på lördag :) hoppas du har haft en fin dag :)

| josefine arvehall ~ foto |

Så himla gott med semlor!

Sv: Härligt, det är bra med mig med:)
vad gör du?

♫♪ sandra T

åhh semlor :D

cassandra gigel

fina dom blev :D

Emma

Åh vad gott :'(

Sandija-döv-adopterad-fotografi

Muummms! :D

aliengirl- art is my life

Jag gillar tyvärr inte semlor, men jag hade nog tagit & köpt en påse godis istället. :)

elle

hahah aw! Du sa du skulle baka semlor, så skämta jag med dig om att du kunde skicka några på posten till mig eftersom ja kan kränga så många hhaha :D

Ping Lowhngren

Oh va gott! 8D

Angie

Älskar din blogg! Kommentera mitt challenge inlägg på bloggen och kom med massa tips! Love

SAGA LINNES

Hehe när är semmeldagen? :)

Jätte fin blogg!
allt bra?:)

elle

Hahah! :D

Önskar dig en fin dag!

merei

:)

jonna

så gott det ser ut :)

Angelina

är det lätt att baka semlor? :)

Elin

Sv: Härligt, jo det är bra :D Har du haft en bra dag? :) Kraam

Moa

Hej! Super fin blogg! Titta gärna in på min blogg! :)
Allt bra förresten?
Kram

Ping Lowhngren

DU E SÖT!^^

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack! :)
Dom där semlorna ser riktigt goda ut!

leavanny.blogg.se

Mumsigt :>

FELICIA

Muums :D

Emme

Ser gott ut!

MATHILDA

Super fin blogg! Kolla gärna in min nya vår-design! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: