by amanda / svar på tal

| Svar på tal, Vardag
Ida: Vilka ska du till Rhodos med och åker ni själva eller med någon förälder?
Svar: Jag ska åka till Rhodos med Angelica, Julia, Olivia och Sigge. Så ja vi åker utan föräldrar. Tess och Sandra ska bland annat dit samtidigt som oss så ska träffa de där också :)

Hej kompisar! När jag slutade skolan idag så sprang jag till gymmet. Fick köra ett hårdpass eftersom jag knappt hade 30 min på mig. Skyndade hem och mötte sen Filip. Vi tog en fika på Café Fåtöljen och pratade om allt som hänt sedan vi sist träffades. Kom hem, pluggade lite och åt middag. Nu kollar jag på The O.C Kramis ♥
★ f e l i c i a ★

men gud va snygg blogg du har, designen är sjuukt snygg!
vill du göra bloglovin byte? :D
om du vill det så kan du gå inpå länken : http://www.bloglovin.com/blog/2449206/hejfeliciaabloggse - följa mig där - och sen kommentera på min blogg vilket nummer du blev så gör jag samma med din blogg :D ha en bra daaaaag!

ida

Sv: Allt är bara vra med mig! Du är superfin ska du veta! Kraam! <3

Emma och Mikaela

Så kul å åka dit själva :D

ebba

Hoppas du får en bra tisdag :)
Allt bra ?

Anonym

ja visst är dom ! Fin du är:)

WIDNERS MODE

Gud vad skönt med semester i Rhodos! :)

merei

kul att ni ska dit! fin bild! kram!

Amanda

Vad skoj med resa :D

elin stridh

vill också åka utomlands!!!

M A T I L D A ♥

När ska du till Rhodos? :O

alice

Jättefin blogg du har! kram :)

sandra

Åh så skönt att åka utomlands :D

Malva Nyström

- jag kollar på top model sverige! (:
jättefin bild!

natalie

hoppas du får en fin kväll! supersnygg blogg du har också! kram :)

- du ska inte säga nått, du är myyycket finare! <3

Carolina Thoor

Tackar! :) jag har hört talas om rhodos, vad är det? :)

J o j z y ♛

Nice! :)

Vad har du planerat inför denna vecka då ? :3

~ Ha en bra kväll!

jos

Härligt med en resa!

Sarah Persson

När ska du dit? :)

Amanda

Jobbar du någon stans? :)

LIENE

Var så länge sen jag såg the OC!

sv: den glassen är god. Smakat den?

Inga-Linn

Vad roligt! När ska ni åka dit?:)

Carolina Thoor

Därför det lät bekant! Jaha, vad kul :D med dina nya gymnasie vänner eller med gamla vänner? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ska ni bara festa när ni åker?

Amanda

Kommer bli en grym dag idag :D

Exhale

Vad säger dina föräldrar om att du ska åka själv utan dom? :3

Fanny

Vad roligt att åka dit med vänner! Hoppas ni får det bra där :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: