by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Igår så skrev jag aldrig något inlägg om vad jag gjorde men det var för att jag satt hemma och tog det lugnt hela dagen. Jag mötte däremot Lisa, Micke och Tobbe i Medis runt halv 10 för att gå på bio. Vi såg på Jack Reacher som för övrigt var väldigt bra. Idag så är det sista lediga dagen innan skolan börjar igen, så jag ska träffa Meliina inne i stan. Det var länge sedan vi träffades så det ska bli kul. Vi hörs ikväll. Puss&Kram
Fanny

Allt bra idag? :)
kram

behiye

var gärna med i min tävling, du behöver bara skriva "jag är med" :) http://behiye.blogg.se/benny/2013/january/tavling.html#comment

M A T I L D A ♥

sv. ja super skönt ! :D

Cassandra

Kika gärna in på min blogg och var med i tävlingen där du kan bli "veckans blogg"!! kram

Kelly & Ella

Sv; Lycka till! :D

Emma - my blog, my life

fin bild:D

Väggblomman.

Att vara hotellbetjänt innebär att följa en hel del regler. Inte röka på jobbtid, inte vara sen, inte peta på eller äta av mat som ska serveras, inte störa hotellgäster, inte röra hotellgästernas privata ägodelar m.m.

Men där - inne på hotellrummet dit du skulle föra ett par beställda handdukar - står den blåa gitarren som din kompis gnatade om i musikaffären här om dagen. Den är så otroligt fin och du måste bara få peta på den. Dra en gång över stålsträngarna. Hotellgästen är inte där, så du passar på.

Vad händer då om du sitter med gitarren i famnen och precis när du dragit det enda ackord du kan - D - märker att hotelldörren öppnas. Du är tagen på bar gärning.
Spelar det då någon roll om det råkar vara världens mest kända kille som står i dörröppningen?
Tänk efter. Det kunde hända dig.

Vill du läsa mer?
BelieveThis.blogg.se

Jeanette

sv: Men nu vet du :p du borde läsa den :)

Inga-Linn

Sv: Jag vet inte, jag hade bara fått för mig det!:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Alltid så mysigt med bio:)

Jessica

taack finis!!

halsoprofilen

sv: så lite så! Kanske du vill vara med och köra (: kommer bli skitkul!

FlizanLizan

sv. okok

J o j z y ♛

SV: Yeyeyeee, det är en asbra serie ! :D

Ping Lowhngren

heheh förlåt men brukar vadå?^^

Lilly (Sandra)

Hej!

Haft en bra start på veckan?
Kram

Filippa & Talia

- bara bra!
görs? :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Allt bra idag? :)

Lillablå♥

Visst var den bra :D <3

sofia

imorron.. :) <3

Liborius

snygging!

EVELINA

sv: haha okej, inte jag heller :)

' elin ~ wild, young and free.

sv : tack du! :D

F E L I C I A

ta vara på dagen! :)

S

roligt att träffa kompisar man inte sett på ett tag.

I D A ♥☺

Sv: hihi :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Varsågod Amanda! :)

sandra

sv: alltså han och jag träffas ju men vi är bara vänner :)

Felicia :D

Sv: Först så red jag sen gick jag på bio med en kompis! <3
Hoppas du får en bra kväll sötis! <3

Fanny

Sv; Tack! Vill du göra bloglovin byte? :)

Tilda

Sv: Det är skolstart... ;( sj? ;)

ebba

sv; allt är bra med mig! :)

anna

härligt :)

ne mest jobba å gymma

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så mycket :)

sandra

sv: yes han är ju min allra bästa vän så :)

Lillablå♥

Mysigt :D<3

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

' elin ~ wild, young and free.

SV : har det hänt något kul idag då? :)

emma

Det är bra med mig!

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: härligt! Jodå, det är bra :D

kaffehörnan

Gött och se bra bio

A

Hej, just nu har jag veckans blogg, kika in och anmäl dig!
http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/v-som-i-veckans-blogg.html

' elin ~ wild, young and free.

sv : träffade en kompis som jag knappt har träffat på lovet :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, jätte kul!

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Ellerhur :)

anna

haha går de inge vidarE? ne men va pluggar du :)?

ne ja ser på en kriminal grej på tv :)

' elin ~ wild, young and free.

sv : jadå, vad ska du göra imorgon då? :)

Lillablå♥

Tack detsamma :D <3

iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

sv; tack! :'D

' elin ~ wild, young and free.

sv : samma här, tyvärr :P

sofia

japp! :D <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Det är kul med paket:D

LindaViola - mamma till två!

sv; tränat, städat och tränat mina tjejer i gymnastik, själv?

' elin ~ wild, young and free.

sv : haha usch ja D:

LindaViola - mamma till två!

sv; Vad mysigt :)

I D A ♥☺

Sv: ok nice :D

LINNEA

snygg !!

sv; bara chillat hemma :) kram<3

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: ja! Det är grymt bra :D

s

okejj, är fortfarande skolless.. :) <3

sofia

jo de :) <3

EVELINA

sv: tack!

LindaViola - mamma till två!

sv; Kollar reprisen av Victoria secret fashion show, själv då?

Jeanette

sv: haha okej :)

Lina Holgersson

Hej!
Jag heter Lina Holgersson och jag och en vän har tillsammans startat ett blogg/ fotoprojekt.
Vem som helst får varje vecka önska teman till en fotografering vi kommer göra.
Det temat vi väljer vinner en länk i båda våra bloggar (om den som önskar har en blogg).

Så in i detta inlägg och kommentera. Du kan vinna en länk i båda våra bloggar.
INLÄGGET DÄR DU KOMMENTERAR: http://linaholgerssons.blogg.se/2013/january/presentation-av-vart-blogg-foto-projekt.html#comment

FlizanLizan

sv: haha ja verkligen :P

~ Elinemma

Hejsan, tänkte kolla om du hade lust att följas via bloglovin ? :)

Inga-Linn

Åh, vilka bra tips!:D

' elin ~ wild, young and free.

sv : vet inte, min lärare var dum i huvet och typ hatade mig :p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: