by amanda

| Vardag
Glöm inte veckans blogg :)

Hej! Idag var det första dagen i skolan efter ett långt och skönt lov. Jag måste dock erkänna att lovet varit lite segt så längtade nästan tillbaka till skolan. Jag kan lika gärna skaffa mig en utbildning istället för att sitta hemma och glo. Vi fick sluta en timme tidigare än vanligt så har kollat på Gossip girl och O.C sedan dess. Har precis ätit middag så nu tänkte jag fortsätta med serierna. Ha en fin kväll ♥
PING LOWHNGERN

oh tack ska du ha, ja gillar att det är nitar på själva kragen (Y) big like :D

fina du! <3

a

usch å fy va tråkigt, läsa böcker på engelska är ju nästan tortyr

Johanna Burvall

jag längtade faktiskt också till skolan haha konstigt nog!

PING LOWHNGERN

fint ju^^

S

Utbildning är coolt.

PING LOWHNGERN

hursom helst var de fint haha ;)

Liborius

skönt o sluta tidigare:)

PING LOWHNGERN

hahhha nitarna^^

cajsa och beda

snygg skjorta!

ladies.webblogg.se

Fan roligt för dig! Två på listan, gud vad kul! Det har du förtjänat! :D

Sv: Tack så mycket! Ska kolla igenom den! :) Allt bra annars då? :)

Linnea

En jättefin blogg, välskrivna inlägg och mycket fina bilder!

elle

Önskar dig en fin dag! :D

Filippa & Talia

vart är skjortan ifrån som du har under?:)

Patricia

Fin blogg du! Haft en bra dag? :)

ida♥

sv: varsegod.
fin design :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: