by amanda

| Vardag
På denna tid av året så blir det mest bilder på mig själv. Jag vet faktiskt inte vad jag annars kan fota och jag har inte riktigt tid eller inspiration heller. Så tills dess får ni stå ut :)
 
Idag så slutade jag kvart över 1, åkte till pappas firma och hjälpte till med inventeringen. Tjänade lite pengar och så skjutsade han mig till bowling träningen. Han hämtade mig efter den och vi åkte och åt på en grill. Har plockat ner jul granen och jul pyntet och nu kollar jag på Pretty Little Liars. Puss&Kram
♫♪ sandra T

jaså du menar så :) jorden har jag tagit från en blomkruka och bakgrunden har bar retusherat svart :)

Liborius

gött med extra cash^^

Elin Sandelin

sv: heh tack ;) fin bild!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Söt bild på dig :)

så fin vännen! <3

sv: åh tack!! <3

Ping Lowhngren

låter bra!^^

Jessica

taack finis!!

Känner igen mig i det här att typ bara lägga ut bilder på sig själv nu haha. Men man hittar som ingen inspiration till vad man ska lägga ut för bilder :)

- Caroline

Fin!
sv; Hehe ja :) vad händer i helgen då? <3

- <3

Michelle Osein

det e bra här med! :)
vilken fin bild!

J o j z y ♛

High Five!
kollar också på pretty little liars nu :D
den serien är grym !!

merei

finfina du!

tereseflinth

Fin bild :)

Sv; Tack så mycket!

basebollivet.blogg.se

Januari är en tråkig månad. Inte mycket som sker! :) Men bilderna på dig är ju fina.


Tack. Bästa tröjan.

Max

Bilder på dig kan man aldrig tröttna på <3

WhoIsThis

jag vill ocksååå vara med

Angelina

plockade undan granen för någon dag sedan jag också :) men har ljusstakarna kvar, kmr bli så tomt i fönstren utan de sen.. :P

Malin Wederberg

Pretty Little Liars är riktigt bra ^^

Emelie♥

Fin blogg (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: