by amanda

| Vardag
Fredag, wihoo!
 
Slutade skolan vid 4, jag och Felix mötte Sofia. Åkte till Sollentuna och nu sitter vi hemma hos henne. Ska packa ihop lite grejer och sen röra på oss. Jag vet inte vad som händer ikväll men Sofia sover hemma hos mig och imorgon åker jag till Norrtälje. Så risk för dålig uppdatering finns. Ha en bra kväll ♥
Brist på andra bilder hemma hos Sofia.
Bismillah

Fin bild :)

Popkungen

FREEDAG <3

ebba

fin blogg :)

hoppas du får en bra fredagskväll :)

Sandra | Fototokig student

Ser ut som ni har det roligt :)

Händer annars i helgen då?
Kram

Helen

lät som en trevlig fredag!
Hoppas hela helgen blir toppen :D

merei

nice pics!

Elin Sandelin

sv: aa :)
haha härliga bilder!

ebba

hoppas du får en bra lördag !
allt bra ? :)

ladies.webblogg.se

Vilka härliga Bilder!

Så trevligt då! :) Jo, det är bara bra :) Har du något större planerat inför sommaren än då? :)

Liborius

härliga bilder^^

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Snygg tröja du har på dig :) Vart har du köpt den?

Btw, jag har fixat en ny instagram, kände för det, haru lust att följas igen? Jag har samma användarnamn, *pinkpiercing* :)

johanna

vilken fin blogg du har! :)

Kajsa & Elina

Hej, vilken fin blogg du har :)
Kika in på våran blogg, vi är två tjejer som precis flyttat till Oslo!
Kram :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: