by amanda

| Vardag
Nu har jag invigt min fjärrutlösare. Bilderna blev inte lika bra som tänkt men här kommer en bild i alla fall.
 
Igår kväll så köpte jag och Sofia med oss pizza hem, kollade på filmer och bakade choklad muffins. Så himla mysigt. Hon drog imorse ganska tidigt så jag somnade om. Duschade, fixade mig och städade lite. Nu ska jag gå till tunnelbanan för att åka till Norrtälje. Jag ska försöka blogga mer där ikväll.
 
Imorgon avslutas veckans blogg så gå in och anmäl er !
johanna

sv: tack :)

jag tycker bilden blev bra! ;)

basebollivet.blogg.se

Åh muffins!! :D

Liborius

åh vill också ha en fjärrutlösare:) hur mycket kostade den?

Peppbloggen

Sv: Det var så lite så!

Hoppas du har en trevlig helg!

M A T I L D A ♥

- du är fin :D

sofia

fin bild på dig, var säkert kallt oxå! :D <3

Någon speciell färg du vill ha? :)
har en bakgrund med blommor!

Madeleine - I always do it my way!♥

Önskar dig en fin lördagkväll! :D

♫♪ sandra T

gott med pizza!

elle

Åh, vill med ha de. Funderat länge på att köpa de nu. Vad ligger den nu runt, 3-400? :D

så fin!

sv: haha okej :)

Enya♥

Sv; tack! :) fin bild!

Härligt! jodå :)

julia

Fiinnn!!

EMMAS!

fin:D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

brr ser kallt ut det där:)

Emilia

Fin bild!

Lara

fin blogg

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Fin bild! :)

Du har sjukt många som följer dig på instagram, wow vad roligt!

Alice - bilderbyalice

åhh vad fint hår du har!

Tilde

det blev ju riktigt bra amanda! :)

Inga-Linn

Så fin!:)

- Caroline

Den blev ju jättebra? :o

sv; Åh tack!
Hur har din helg varit då? :D <3

ladies.webblogg.se

Fin Bild!
Härligt, ska du göra något särskilt där? :)

Kaffehörnan

Vad fin bild på dig

claes-göran olofsson

hej, jag heter claes-göran olofsson och jag söker jobb, undrar om du har något att erbjuda mig, din sida verkar det gå bra för.. jag skickar en länk till min hemsida, där finns mitt cv bland annat plus att du får en bild av mig som person http://classeslillablogg.wordpress.com/
jag ser fram emot att höra av dig mvh Claes-Göran Olofsson

Oliwia

Brukar du träna på gym eller du tränar något annat? :)

elle

absolut (a)
Önskar dig en fin kväll!

Augusta :)

Super fina bilder! Lite kallt med linne ute i snön? Hehe jag vet hur de är (foto-tokig tjej här) ;)
Kraam :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: