by amanda

| Vardag
Ignorera mina tjocka, krit vita armar på första bilden :D
 
Igår träffade jag Matilda. Det var länge sedan så det var jätte mysigt. Vi tog en fika, var hemma hos henne, pratade och kollade på film. Jag mötte sen familjen på resturang På G. Kom hem till Stockholm igen runt halv 9.  
 
Idag åkte vi skridskor på idrottslektionen, därefter fick vi reda på att vår spanska lektion var inställd. Så jag slutade klockan 10 idag, åt lunch i skolan och gick sen till gymmet. Tränade en timme, duschade och nu är jag hemma. Ska ta något och äta och kolla på några serie avsnitt. Ikväll ska jag och alla tjejer träffas för att prata om Rhodos. Puss&Kram
elle

Det är bara vackert att vara blek å vintern tycker jag! :D

What? Känner en brud som köpte sin för cirkus 400 kr,finns de olika modeller och sånt med å dem? :o

EMMAS!

fin du är :D

I D A ♥☺

Fina bilder!

Sv: tack! (:

Michelle

snyggt linne :)
åh tack!

merei

fina bilder!

LinnJ

kostade din design ngt? :)

Nathalie Nyrén

tack!

fin du är, gillar linnet :D

Jos

Härligt!

Ping Lowhngren

thihi!^^ Hoppas du hade en najs start på veckan ;)

Emilia

fint!
allt bra? :)

cassandra gigel

fint linne!

himla fin du är!
och fin outfit!

sv: hihi tack <3

Emelie

Fina bilder!
allt bra? :)

Nathalie

Är allt bra med dig? :)

Angelina

oh ska ni till Rhodos? :)

SAGA LINNES

Hej det var ett tag sen!
Hur är det med dig? :)

Anonym

Vilken Matilda träffade du? Wyness???

basebollivet.blogg.se

Vad kul att åka skridskor.

TACK!

Jessica

finis!

Vad gör du då? :D

M A T I L D A ♥

fina du :D

WhoIsThis

brr det där såg kallt ut :P

jenniferbenholm.blogg.se

Fin! Allt bra med dig? :)

merei

snyggo!

yosef

fina amanda! Vi måste ha en återträff snart alla 9'or från skarpnäcksskola, du ee ju bra på fester å så, kan vi inte dra igpn värsta reunion festen <3

- åh shit vad gott med semlor! :o <3

snyggt! c:

kaffehörnan

Vad fint linne



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: