by amanda

| Vardag
Collage av mig, bilder från we<3it
 
Hej alla vänner! Blir så sjukt taggad på att träna och bli fit när jag kollar på bilder på we<3it. Bästa inspirations sidan typ :D Jag började halv 12 och halva skoldagen spenderades i simhallen på Eriksdalsbadet. Jag var inte med när vi hade sim testet för några veckor sedan så fick göra idag istället. Åkte hem direkt efter åt och gick sen och handlade. Jag och mamma håller på att baka semlor, ska bli så sjukt gott. Vi har aldrig gjort de förr så hoppas de blir bra. Puss&Kram
Jessica

Man blir så inspirerad av såna där bilder!

Varsågod! Okeej, jag ska snart ut & övningsköra :)

LindaViola - mamma till två!

Det är härligt med lite inspiration, jag är sjukt taggad, i alla fall när det gäller träning. Mindre taggad när det kommer till maten. haha.

cajsa och beda

samma här! jag vill ha den perfekta kroppen till sommaren 2012! Frågan e bara om orken finns, hihi!

Åh, jag vill också träna! Men kan inte. :(

sandra

sv: jadå :)

älskar såna bilder, man blir så inspirerad :)

basebollivet.blogg.se

Bra att känna inspiration. Sen är det bara att köra :)

♫♪ sandra T

nice!

j o h a n n a c o o p e r

fin blogg !
allt bra med dig ? :)

Liinn ♥

Härlig träningsinspo :)

Bitter brud

Bra bilder! :) Kolla gärna in min blogg :)

Evelina Schultz

Jättefin blogg!
Klicka in på min blogg om du vill bli veckans blogg! Kram :)

Annie Johansson

fin blogg! inspirerande collage minsta sagt!! :)

Sofie

superfin blogg! :) allt bra? :) kram

LINNEA

löööv the pictures som ja sa förut på insta också heheh <3

LINNEA

sv; så gött med inspiration när man ska dra och träna imon!!! :D <3

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Blev också sjukt taggad!!

elle

Aaaahgs... har själv krängt det, och endå blir jag avis. Snälla skicka till mig :$ hihi!

SAGA LINNES

Underbart collage :)

basebollivet.blogg.se

Tackar, kommer från Zara!

ebba

önskar dig en fin onsdag :)

kaffehörnan

Godmorgon
Ja absolut är det kul, man kan variera sig lite
Ha en bra dag. kram

merei

nice pics!

WhoIsThis

åååh så gott med semlor

Amanda

Ha en bra dag!

trisiaa

Åå vad bra inspo!! :D Allt bra med dig?:)

madde!

sv: :)
fint collage! riktig inspiration!:D

Inga-Linn

Underbara bilder!:)

Siri

jättefin blogg tjejen! hoppas du haft en bra onsdag! xx
OCH JÄKLIGT INSPIRERANDE BILD!!

Frida G

Bra inspo bilder :D

Ida

Fint colllage!

olga

Hej, måste fråga vad använder du för program när du göra dina collage, sitter från min dator och skriver inlägg och när jag fixar bilderna vill jag ha ett bra redigerings program. Du tar grymt bra bilder.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: